Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5/-10 kg vko 20

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heips,

Onpas täällä ollut hiljaista kun katsoin. Tultiin eilen kahden viikon lomalta Kreetalta. Varjossa oli +24 astettakyllä kelpas.

Painoa tullut ja vaaka näyttää 65.3kg. Kyllä sitä tulikin lomalla mussutettua kaikkea hyvää ja hyvin syötyä :-) Nyt täytyy pudottaa heti nuo muutama kilo pois.

Kommentit (4)

Vierailija

eikä siinä ollut mitäänsokeria

tulostin dieetti jutun kauneus ja terveys lehden sivuilta.

Kyllä mää ainakin voin hyvin sen viikon kun toteutin, kävin töissä. En nähnyt nälkää eikä päätäkään särkynyt kuin yhtenä päivänä hiukan.

Voisin kanssa aloittaa ens ma dieetin. Mulla olis pari satsia jo pakastimessa valmiina. tuossa ei saanut muistaakseni juoda kahvia lainkaan, mutta mulle ei se ollut ongelma ku en muutenkaan juo :-)

Äsken leivoin juuri 3v herkkuja vieraita tulee ke , to ja su.

Vierailija

Täällä taas!

@n@n@s oli saanu taudin myöt ähyvin tiputettua painoa, mutta toivottavasti nyt pysytte terveenä!

Mulla puntarin lukema ei tipu.

No nyt onneksi pääsin siihen mitä se on aiemmin ollut alimmillaan tänä keväänä. Mutta olisi niin mukavaa saada sitä vielä jonkin verran alemmaskin. Tää on näköjään pitkä aikainen projekti. Olen myös välillä miettinyt sairaaladiettejä. Tuntuu vaan että niille ei löydy aikaa. On kaikenlaista menoa joihin liittyy syöminen ja eihän tarjottua ruokaa voi jättää syömättä?!

Ja toinen juttu on se, että haluan liikkua ja tuntuu että nälkäisenä ei jaksa liikkua kunnolla.

No tää taitaa olla näillä " säännöillä" ja tekosyillä ikuisuusprojekti.

Olkoon niin, kunhan puntari ei vaan näyttäisi enää plussalukemia!

Aurinkoisia ulkoilukelejä kaikille!

Vierailija

En ole kirjoitellut siitä yksinkertaisesta syystä ettei ole mitään kirjoiteltavaa:( Paino junnaa samassa ja syykin löytyy omasta huonosta motivaatiosta/johonkin kadonneesta tahdonlujuudesta.

Aina kun saan painon kilon-kaksi putoamaan niin ryhdyn taas lepsuilemaan mm. " karkkilakko" kestää yleensä noin viikon..(no kai tämäkin parannusta entiseen jolloin söin karkkia päivittäin).

No, etiäpäin sanoi mummo lumessa...Eli tänään otan itseäni niskasta kiinni (rautaisella otteella tällä kertaa:) ja palaan ruotuun. Viitisen kiloa vielä pitäisi tiristää laardia pois tästä kropasta sitten olisin raskautta edeltäneessä ns. normaalipainossa. Onneksi sentään liikkuminen on pysynyt kuvioissa mukana ja kunhan saan vielä noi herkuttelut kuriin niin eiköhän se tästä.

Tsemppiä kaikille rutistukseen,

toivottelee Maisa

Vierailija

Täällä on tosiaan hiljaista enkä itsekään ole hetkeen kirjoitellut. Kiltisti olen pysynyt pointseilla, mutta mua harmittaa hirveästi, kun paino putoaa niin hitaasti! Paino kieppuu siinä 61 kilon molemmin puolin, välillä 62 kg..:(.

Huomasin, että olit suunnitellut myös tuota sairaaladieettiä. Minäkin innostuin niistä ja printtasinkin ne sivut itselle. Joskos siitä lähtis paino putoamaan ja motivaatio lisääntyisi. Oliko niistä mikään sun kokeilemasi dieetti ja millaiset kokemukset sulla oli. Mä voisin jo aloittaa huomenna. Tiedätkö, että onko sokeripala pakko syödä aamuisin, kun ohjeissa niin luki?

Uusimmat

Suosituimmat