Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa!!!

Vierailija

Mies sanoo rakastavan minua, mutta itse inhoan omaa itseäni. Inhoan läskiä vartaloani joka paisuu vielä raskauden takia. en voi kuvitella, että mies rakastaa minua tällaisena. Ahdistus on joka päiväistä kun näen puntarilla luvun muuttuneen.

Kiloja on jo ennestäänkin aivan liikaa ja nyt niitä tulee vielä lisää. Toivon vain että raskaus olisi jo ohi, että pääsisin jälleen kerran yrittämään laihdutusta.

En voi antaa miehen koskea vartaloani. koska ajatus siitä, että minä koskisin jotain kaltaistani ihmistä etoo. En siis nauti seksistä. Sitäkin harrastamme pimeässä peiton alla, vaikka tiedän, että mies haluasi monipuolistaa sitä. Asennot on samoja tylsiä, mutta en yksinkertaisesti voi antaa miehen katsella esim. läskiä takapuoltani.

Ahdistaa ihan suunnattomasti. Haluaisin onnellisen ja tasapainoisen parisuhteen missä kumpikin voi olla omina itsenään, mutta miten se onnistuu kun itseinho on näinkin suurta.

Olen jopa antanut miehelle luvan mennä vieraisiin koska olen aivan varma, että olisi paljon mieluummin jonkun hoikan ja aidosti kauniin naisen kanssa joka kehtaisi kulkea kaupungilla ilman että on telttaan pukeutunut.

en voi luultavasti koskaan pitää itseäni kauniina, aina on minulle joltakin suunnalta sanottu minun olevan läski ja se on painunut päähäni niin että en voi muuta uskoakaan.

Kommentit (2)

Uusimmat

Suosituimmat