sterilisaation jälkeinen raskaus!!!???????

Vierailija

onko ketään joka olisi tullut tai tietäisi onko jollain sterilisaatio " epäonnistunut" ja tullut raskaaksi?Minulle on tehty sterilisaatio 4:nen lapsen jälkeen heti ja nyt ei kuulu menkkoja ja on kyllä oireita raskaudesta,mutta en ole vielä uskaltanut testiä tehdä kun pitäisi olla luotettava ja ei pitäisi kuulemma nyt sitten tulla raskaaksi!!!Olen vain niin herkästi aina tullut raskaaksi ja 2 ensimmäisen lapsen ikäeroksi tulikin sitten 10kk ja 20päivää ja aina kun olen ehkäisyn lopettanut niin olen samantien ollut raskaana ilman kunnon menkkoja edes...kierukka ei suositeltu kun on noin helposti tullut pillereiden jälkeen raskaaksi ja eivät sen uskoneen riittävän minulle ehkäisyksi...heh!!!jos ei tämäkään riitä niin mitäs sitten teen!!!!mies on kanssa todella hedelmällinen niinsanottu herra " supersiittiö" ....!!!!toivon vastauksia mahdollisimman pian!!!!

Kommentit (10)

Vierailija

Ja en usko että mies lähtis mun luota kun on niin paniikissa nytkin mun tilastani ja hoitaa lapsia kun olen välillä niin pirun väsynyt ja roikun vessassa aikapaljon päivän aikana joko piipillä tai oksentamassa rruat ylös ja muutenkin.....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat