Ei pahemmin tietoa siitä mitä haluan " isona tehdä" ja lapseni aloittavat pk elokuussa

Vierailija

saivat siis paikan koska hakeahan sitä piti nyt kun kuopuksenkin kotihoidontukiaika päättyi. Olen kouluttautunut hoitsuksi mutta evvk paitsi tietyt työympäristöt joihin ei tunnu paikkoja pahemmin avautuvan:(( ja päiväkotitädiksi en enää ihan hevillä ala,sen verran hirveää se oli säästöjenyms vuoksi jo muutama vuosi sitten. Yksityisen pph hommaa len ajatellut ja laittanut asiaa eteenkinpäin mutta en tiedä. Toisaalta ei yhtään nappaa ajatus siitä että olisin kotona töissä mutta toisaalta yksityisenä saisin valita ja etsiä itse asiakkaani ja myös vaikuttaa työpäivien pituuteen, palkkaan ja omiin lomiini. Tuntuu että olen aivan pihalla ja ulalla.

Ehkä otan jonkin pätkätyön pksta vastaan ja mietin lisää ja toivon että ilmapiiri työpaikalla olisi kerrankin hyvä,en tiedä.

Sen vaa tiedän että jos pätkiä teen niin toukokuun lopusta aion jäädä pois pätkästäni ja viettää kesän lomaa lapsieni ja mieheni kanssa.

Se ttä pätkätyöläinen tekee kesätkin pätkiä jotta vakkarit saavat parhaiten lomailla tai tyrkätään armotta työsuhde katki niin se syö naista ja lujaa.

Ahdistaa!!!

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat