Tunnetko isääsi kohtaan negatiivisia ajatuksia? Mistä syystä?

Vierailija

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

asiasta (puhuu ja kommentoi siis vaikkei kysyttäisikään). Lapsena muistan, miten isä oli AINA oikaisemassa miten asia oikeasti on (pienempi tai isompi) ja miten hän on oikeassa.

Isäni on muutoin ihan kiva ja mukava mies, mutta se yltiöpäinen itsevarmuus, jota hän ei itse itsessään tiedosta tekee isästäni ärsyttävän toisinaan.

Vierailija

Isä on narsistinen!

Isäni loukkasi minun seksuaalisuuttani kun olin pieni! Isäni tekee sitä samaa nyt pikkusiskolleni.

Sen lisäksi että romutti seksuaalisuuteni, haukkui minut ja latisti sen vähäisenkin itsetuntoni.

Vierailija

Kai tajuat mitä pysyvää vahinkoa isäsi tekee pikkusiskollesi. Ilmoita isällesi että jos hyväksikäytöstä ei tule loppua, soitat poliisille. Ja tee se sitten kanssa, vaikka olis miten vakeaa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Isä on narsistinen!

Isäni loukkasi minun seksuaalisuuttani kun olin pieni! Isäni tekee sitä samaa nyt pikkusiskolleni.

Sen lisäksi että romutti seksuaalisuuteni, haukkui minut ja latisti sen vähäisenkin itsetuntoni.

Minä kuvittelin lapsuudessa ja nuoruudessa että isä inhoaa minua ja rakastaa pikkusiskojani. Edelleenkin mulla on todella surkea itsetunto miesten suhteen ja todella pahoja seksuaalisia ongelmia.

Vierailija

Nykyisin isä on ok jos hänen kanssaan ei tarvitse elää. Mutta nuoruuden muistot palaavat välillä karvaina pintaan, jos en ajattele niitä, niin ne eivät häiritse elämääni.

Pahaa tekee lukea kuinka verisiä jälkiä isät (ja äiditkin) ovat jättäneet lapsiinsa, kun teidän aikuisten lasten tarinoita lukee! Muistattehan että yhtä suuri vastuu on äidillä ymmärtää lähteä pois miehen luota silloin kun mies/isä on haitaksi lapsilleen. Yhtä paljon vihaksi pistää sellainen hiljainen silmien sulkeminen ja asioiden salliminen!

Rakkautta teille, tehkää eläästänne sellainen kuin haluatte sen olevan! Aikuisena kaikki onnellisuuden avaimet ovat käsissänne!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat