Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaaka näyttää 175kg ja raskaustesti plussaa.. !!!

Vierailija

Siis en voinut kuvitellaakkaan että painan näin paljon. Viime kesänä olen viimeksi käynyt puntarilla ja paino oli 148kg! Itse en ole huomannut painon nousua! Housut ja kaikki mahtuu ihan samanlailla päälle kun viime kesänäkin!

No kumminkin painon ottivat eka neuvolassa. Suosittelivat aborttia tän painon takia ja siksi että raskausajandiabetes on aika varmasti. :/

Jätimme ehkäisyn viime kesänä miehen kanssa kun lääkäri sanoi että voin hyvin yrittää raskautta vaikka painoa oli tuon 148kg. Terve kun olen/olin noin muuten.

Nyt oli sitten sokerit tosiaan koholla kun neuvolassa mittasivat. En tiedä mitä ihmettä teen! Voinko selviytyä raskaudesta tällä painolla?

Sivut

Kommentit (176)

Vierailija

Seuraava neuvola on viikon päästä.

Pelottavaahan tämä on..

Liikun kyllä hyvin, käyn kävelylenkeillä jne. fyysisesti olen ihan kohtalaisessa kunnossa. tietysti hengästyn helposti jne., mutta noin muuten ole oikein " reipas" jos näin voi sanoa.

Vierailija

että joku tosi ylipainoinen oli koko raskausajan valvotulla dietillä, laihtui. Mutta oli koko ajan seurannassa. Kysele nyt ainakin eri vaihtoehdot. Kieltämättä olet päässyt kasvattamaan itseäsi.

Vierailija

Mietin vaan jos voisitte yhdessä muuttaa ruokailutottumuksia. Noin suurilla paino lukemilla ei oikeen jaksa lapsen kanssa puuhailla ja oikeesti, lapsi voi hävetä hieman isompana. Suosittelisin kyllä että alottaisitte nyt elämäntapa remontin motivaationa oma lapsi

Vierailija

Kuinka pitkä olet?

Vierailija:

Lainaus:

No jos laitan eilisen esimerkin:

aamulla pari leipää(ruispala), päällä leikkelettä(gotler) ja kurkkua. Niin ja oivariinia sipaukset(käytän tosi vähän voita leivällä), sit lasi tuore mehua ja kahvi(kasvissa vain maitoa)

Sit taisin syödä 12 aikaan makaroonilaatikkoa puoli lautasellista ja puolet oli fetasalaaattia, maitoa juomana

Sit join taas kahvia ja söin yhden leivän. Oliskohan ollut kolmen aikaan.

Viiden maissa söin puolikkaan maksalaatikon ja jälkkäriksi marjarahkaa.

Illalla syötiin lämpimiä voileipiä(päällä tonnikalaa ja juustoa). Ne oli vaaleasta leivästä. Söin niitä kaksi ja sitten yhden omenan.

Herkuttelen kerran-kaksi viikossa ja sillon syön pussin salmiakkia tai suklaalevyn.

Vierailija

Olen sivusilmällä pari päivää lukenut tätä ketjua ja täytyy sanoa, että tuo kertomasi ruokavalio on vähemmän kuin mitä itse syön päivässä ja olen aina hoikka vaikka teen istumatyötä. Tosin kävelen kahdesta kuuteen kilometriä päivittäin, mutta silti tuli mieleen, että ethän huijaa itseäsi juomalla esim. paljon mehuja ja limsoja.

Mulla on yksi kaveri, joka on todella ylipainoinen ja jatkuvasti terveys reistailee. Yrittää syödä terveellisesti, mutta juo aivan mielettömät määrät limsaa joka päivä. Jotenkin hän ei näe sitä yhteyttä limonaadin ja painonnousun välillä. Enkä ole kehdannut asiasta huomauttaa, kun ei varsinaisesti ole kysynyt neuvo minulta, valittanut vain että pitäisi päästä kiloista eroon.

Vierailija

on pakko kysyä, sillä se on askarruttanut minua kauan: onko miehelläsi toooosi pitkä muna vai miten pystytte panemaan kun sitä massaa sinulle on kertynyt kuitenkin aika mukavasti, niin eikö se kaikki liha ole tiellä? Miten saatte sen ulottumaan sinne asti?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat