Karmein lapsijuttu jonka olet nähnyt?

Vierailija

Mä näin kerran moottoritiellä, kun äiti imetti vauvaa etupenkillä, vauhtia 120km/h.

Vauva ei tietenkään voinut olla kiinni missään.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Lainaus:

Rähjäisen näköinen nuoripari, vauva (alle vuoden vanha)mukana kärreissä istumassa. Lapsi itki jotain lohduttomasti ja isä läppäsi lasta poskelle ja huusi (!) "nyt turpa kiinni". Lapsi piti omia käsiään suun edessä ettei itku olisi kuulunut :´(

tuli kauhea olo kun ajattelin tilannetta!

Vierailija

Lapsi samoissa vaipoissa ties kuinka kauan.äiti lähtenyt pois kotoa ja laittanut lapsen koirantalutushihnasta keittiönpöydän jalkaan kiinni. :-(

Vierailija

Rähjäisen näköinen nuoripari, vauva (alle vuoden vanha)mukana kärreissä istumassa. Lapsi itki jotain lohduttomasti ja isä läppäsi lasta poskelle ja huusi (!) "nyt turpa kiinni". Lapsi piti omia käsiään suun edessä ettei itku olisi kuulunut :´(

Vierailija

omia valmistujaisiani. Oltiin menossa illalla paikalliseen ravintolaan, kun parkissa olevasta autosta kuului vaimeaa itkuntapaista ääntä. Huomautettiin asiasta ovimiehelle (talvipakkanen ja pimeää, joten auton sisään ei näkynyt), joka soitti paikalle poliisin. Autossa oli 2 viikkoinen vauva, nuoret vanhemmat sisällä yökerhossa ihan päissään. Tuntui jo silloin pahalta, mutta sen jälkeen kun omia lapsia on tullut, on tapaus aina välillä muistunut mieleen ja tuntuu ihan käsittämättömältä, miten joku voi vastasyntyneen jättää autoon pakkaseen! Paikallislehdet aikanaan uutisoivat asiasta, en muista mien lapselle kävi, ottivatko huostaan vai kuinka.

Vierailija

kun oltiin omien lasten kanssa puistossa kävelyllä. Siihen meidän viereen osui noin 30 vuotiaat mies ja nainen, jotka olivat myös kävelyllä. Siinä meidän kohdalla tämä heidän pyörää ajava 4-vuotias pysähtyi meidän rattaiden kohdalle ja hämmästeli kahta samannäköistä vauvaa (meillä oli siis 10kk kaksoset rattaissa) Tyttö kääntyi taas eteenpäin ja oli jatkamassa matkaa, mutta polkimet olivat kai kankeat eikä päässyt liikkeelle. Kun tämä isä ehti pyörän ja lapsen kohdalle, hän potkaisi aika kovalla voimalla takalokasuojaa ja lapsi löi pahoin suunsa siihen ohjaustankoon. Kamala huuto ja kovasti tuli verta. Äijä huusi vain, että voi perkele, sieppas lapsen kainaloon ja juoksi pakoon. Vaimonsa otti pyörän ja huomasi varmaan että me oltiin järkytyksestä sanattomia ja totesi vain, ettei siinä mitenkään käyny ja lähti miehensä perään.

Vierailija

Lainaus:

Siellä tämä samanikäinen synttärisankari paistoi saastaisessa keittiössä lättyjä, jotka olivat myös ainoa tarjottava synttäreillä.

Vanhemmat ympäripäissään olkkarissa örisemässä, hirveä savu kun polttivat ketjusa koko ajan.

Vieläkin itkettää se näky.

Kaveri oli itse sekoittanut taikinankin, eikä se maku häävi ollut, mutta niitä me söimme. :(((((

Mulla on tosi heikot muistikuvat, että olis edes juhlittu mun synttäreitä, mut muista paistaneeni lettuja... Hyi kamala. Mun täytyy soittaa mun terapeutille...

Tapahtuiko tää helsingissä?

Vierailija

Siellä tämä samanikäinen synttärisankari paistoi saastaisessa keittiössä lättyjä, jotka olivat myös ainoa tarjottava synttäreillä.

Vanhemmat ympäripäissään olkkarissa örisemässä, hirveä savu kun polttivat ketjusa koko ajan.

Vieläkin itkettää se näky.

Kaveri oli itse sekoittanut taikinankin, eikä se maku häävi ollut, mutta niitä me söimme. :(((((

Vierailija

oli silminnäkijä ohjelmassa et vauva oli vaan pihissy omassa sängyssään, ties kuinka kauan ollut sama vaippa ja homeisia tutipulloja vieressä.en muista oliko sama perhe mutta potasta oli yli tullut kaikki tavara eikä lapsilla ollut sänkyjä vaan jotkut patjat/hiukan pehmikettä LATTIALLA.kamalaa :-(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat