Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keravan murhaajan KASVOKUVA täällä!

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

vaan se että vanhemmat kantaisi vastuutaan! Ei ole pelkästään yhteiskunnan tehtävä huolehtia mielenvikaisista!

Tappajan vanhemmat on tässäkin avain asemassa! eikö merkit ole olleet jo nähtävillä ajat sitten??? viimeistään siinä vaiheessa pitäs herätä kun 18v poika näyttää nelikymppiselle resupentille??

Vierailija

niin johan näyttää ikäiseltään.

Lyön vetoa, että poika on kotoisin rikkinäisestä päihdeperheestä ja lastensuojelutaustaa löytyy. Ihmiset haavoittuvat niin pahasti lapsuudessaan että tuskassaan tekevät kauheita tekoja aikuistuttuaan :-(

Vierailija

Ja voidaanko tästä tapauksesta vetää sellainen johtopäätös että me kaikki ollaan syyllisiä koska mehän ne päättäjät ollaan äänestetty?

En mitenkään voi hyväksyä selitystä että murhasi koska ei päässyt hoitoon. Muuten murhia olisi hiton paljon enemmän.

Vierailija

Lainaus:

on akateemisen perheen ainoa poika. Mielenterveys on järkkynyt, kun älli ei ole riittänyt lääkikseen tai oikikseen ja vanhemmat luovat paineta menestyä

Harmittaako?

Vierailija

Tytön perhettä voi. Mulla on itselläni saman ikäinen tyttö, juuri rippikoulun käynyt, ja osaan kyllä asettua myös tytön perheen asemaan. Tuskin itse täysijärkisenä siitä selviäisin. Mutta silti säälin myös tuota poikaa.

Vierailija

saa apua heti, kun sitä tarvii. Olin todella yllättynyt, että mun pikkusisko pääsi ihan psykiatrille suoraan, kun meni kyselemään aikaa.

Yleensä kuulee tosiaan vaan puhuttavan, että Suomessa ei saa apua kun sitä tarttisi...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat