Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassua, että joku pitää suurena saavutuksena vaikkapa 10 km KÄVELYlenkkiä.

Vierailija

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

silloin olin ylpeä. mutta kävelystä en kyllä osaisi olla *ylpeä*. (vaikka kivaahan siellä varmaan voi kävellenkin olla)

tietenkin vakava sairaus tms on eri asia. silloinhan sängystä vessaan itse käveleminen voi olla jo juhlan paikka!

Vierailija

Eihän kävely edes kohota kuntoa - paitsi tietysti, jos on ihan rapakuntoinen.

10 kilsan kävely on lasten leikkiä. Siihen pystyy oikeasti jokainen, huom. terve, ihminen. Ei kai naisten kympille ketkään syöpäpotilaat lähdekään?

Ei kai kenenkään terveen aikuisen tarvitse kehuskella sillä, että jaksaa kävellä 10 kilsaa? Juoksu onkin sitten jo eri juttu.

Vierailija

että kävely voi olla yhtä tehokasta hyvinkin. Minusta jopa raskaampaa. Itse juoksen hissukseen n 10 km ja aikaa menee n 70 minsaa. Kävellen jos pääsen samaan aikaan, on se paljon raskaampaa.

Vierailija

kunnes muutaman vuoden urheilutauon ja parin lapsen jälkeen olen pitänyt 10 km kävelylenkkiä huikena suorituksena, enkä aio enää mielipidettäni siitä muuttaa vaikka kunto paraneekin!

Vierailija

siis joko hiljaa tai lujaa. Ettekö te hyvät " aliarvioijat" osaa kävellä niin, että saisitte 10 kilometriä kävelyä TUNTUMAAN lihaksissa??? Tai hengästymään??

Se on nääs taitolaji, eihän sitä lampsimalla mitään urheilua tulekaan!!

Vierailija

Olin mukana eilen, nimenomaan kävelemässä. Kiva tapahtuma! Ja kyllä mun mielestäni jokainen voi olla ylpeä kympin kävelystä jos siltä tuntuu. Se voi oiekasti olla monelle jo ihan tiukka kuntosuoritus.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Eihän kävely edes kohota kuntoa - paitsi tietysti, jos on ihan rapakuntoinen.

10 kilsan kävely on lasten leikkiä. Siihen pystyy oikeasti jokainen, huom. terve, ihminen. Ei kai naisten kympille ketkään syöpäpotilaat lähdekään?

Ei kai kenenkään terveen aikuisen tarvitse kehuskella sillä, että jaksaa kävellä 10 kilsaa? Juoksu onkin sitten jo eri juttu.

Vierailija

Tietysti jossain vaiheessa tulee piste, ettei kunto enää nouse kävelemällä, mutta väitän, että siinä pisteessä ihminen on jo ihan riittävän hyvässä kunnossa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat