Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Flirttiä vai ei, ja kuinka vakavaa?

Vierailija

Työskentelen aika ajoin erään miehen (vetävän) kanssa. En ole tuntenut häntä vielä kuin muutaman kuukauden. Mielestäni mies flirttailee kanssani, mutten tiedä, onko kyseessä vain kevyt työpaikkaflirtti tyyliin " iloa päivään" , vai jokin vakavampi. Olen kai ollut liian kauan poissa vapailta markkinoilta...

Mies katselee minua usein. Hänellä on aivan jumalattoman intensiivinen katse... Mies on poikamaisen itsevarma. Hän kuisoittelee minua jatkuvasti, muttei koskaan niin, että siitä voisi pahoittaa mielensä. Silmääkin hän on iskenyt. Joskus katseemme jäävät toisiinsa keskustelun päätteeksi pitkäksi aikaa. Tiukoissa paikoissa hän tukee ja auttaa minua, eikä hänellä tunnu koskaan olevan kiire pois luotani. Tunnen, että olemme aika lailla samalla aaltopituudella.

En ole juurikaan nähnyt, millainen hän on muiden naisten seurassa, vain muutaman kerran. Heille hän ei ainakaan heti käynyt flirttaamaan, eikä minullekaan aluksi. Ensin hän oli niin kylmä, että pelkäsin, etten pysty työskentelemään hänen kanssaan. En saa selville, onko hän varattu vai ei. Tiedän, että hänellä on ainakin yksi lapsi, mutten tiedä, onko hän eronnut. Hän ei koskaan puhu perheestä tai vaimosta/tyttöystävästään, vaikka on ohimennen puhunut vanhemmistaankin. Jos millään lailla yritän sivuta aihetta, hän käy kovin vähäpuheiseksi.

Hän on muuttunut koko ajan lämpimämmäksi, ja täytyy myöntää (kuten varmaan selvältä näyttää) etten ole aivan kylmä häntä kohtaan. Pelkään vain, kuinka vakavaksi tämä käy... Hänen silmissään on jotain mistä en saa selvää. Ne näyttävät välillä hieman surullisilta, ja silloin minusta tuntuu, kuin hän vetäisi minua katseellaan luokseen.(Miltä tuokin nyt kuulostaa, mutta siltä se tuntuu - kuin olisin koukussa, ja hän yrittäisi kelata minua lähemmäs) En tiedä, onko hän " naistennaurattaja" , vai todella kiinnostunut minusta. Kokeneemmat kertokaa! Pitäisikö varoa???? Mistä voin tietää, onko hän tosissaan? Vai voiko sitä tietää?

Kylläpäs kuulostan kolmetoistavuotiaalta... Mutta ajatukseni pyörivät hänessä yhä useammin. Olen naimisissa, ja hän tietää sen. Pientä flirttiä en pane pahakseni, muutaman kerran olen ihastunutkin (liittoa on kestänyt jo aika kauan...), mutta enempi tuntuu liian vaaralliselta. Koskaan en ole pettänyt. Pitäisikö nyt juosta karkuun ja kovaa, vai voinko vain nauttia kivan miehen seurasta?

Kommentit (1)

Vierailija

Kertokaa nyt ihmeessä, miten teidän pää toimii! Yksilöitähän tekin tietty olette... Mutta miesnäkökulmaa kaipaisin tähän erityisesti.

Uusimmat

Suosituimmat