Apua!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Äsken vessa reissulla huomasin että oli tullut rusehtavaa vuotoa. Rauhoittelen itseäni, että tää on varmaan normaalia niin kauan kuin ei kipuja ja väri tuo rusehtava .

rv5+5

Kommentit (8)

Vierailija

Plussaamisen jälkeen useampana päivänä. Aina tuli kolikon verran verta ja kauhea pelko persiissä että nyt se tulee ulos. Veri oli välillä ihan kirkasta punaista ja välillä ruskeata tuhrua. Sitä tuli progejen mukana aina välillä enemmän ja välillä vain häivähdys. Välissä saattoi olla myös täysin tuhruttomia päiviä. rv6+4 ultrassa oli vielä ruskeaa tuhrua ja lekurini sanoi että sitä tihkuu selvästi sieltä kohdusta. Syytä ei osannut sanoa. Myöhemmin syyksi on arveltu erittäin korkea verenmpaine+istukan sijainti edessä/osittain (alussa) kohdun suun päällä)

RV 8 jälkeen ei enää ole tuhrunnut (onneksi) mutta ikuisen " vessapaparitarkastelijan" tuo alun tuhru on minusta tehnyt...

Tsemppiä sinulle -se ei välttämättä meinaa yhtään mitään. Täällä mennään viikoilla 29+2 vaikka en ikinä olisi uskonut.

Piippuli

Vierailija

Minulla on vuodellut enemmän ja vähemmän 5+3 asti. No, hyytymiä ei sentään ole tullut, ja välillä on muutamia päiviä ollut taukoa. Syke kuitenkin löytyi 7+0. Nyt siis menossa 9+1 ja koetan rauhoitella itseäni, että koska vuoto ei ole lisääntynyt eikä ole menkkamaisia kipuja ollut (vatsaa kivistää jos puuhastelen paljon), niin jospa vuotelu ei tosiaan olisi mitään hälyyttävää. Rakenneultraa odottelen, sinne on vielä 3-4 viikkoa aikaa. Pitkä on odottavan aika, varsinkin kun tuntuu että oireet ovat olleet ihmeen vähäiset koko ajan.

Toivottavasti ultrakuulumisesi ovat hyvät ja saat mielen rauhoittumaan!

Vierailija

Viime keväänä itselleni siirrettiin kaksi alkiota, joista toinen kiinnittyi. Lääkäri sanoi, että toinen saattaa tulla ulos vuotona, jota ei kannata pelästyä. Toivottavsti se on sitä.

Itselläni vuotoa tuli rv 15. Vuoto tuli kohdun suulta ja oli vaaratonta. Aika monilla raskauden aikana tulee ihan vaaratonta vuotoa, mutta ainahan se saa sydämen kurkkuun.

Vierailija

Mulla olis perjantaina ultra. Ja jos alkaa enemmpi vuotaa voin mennä päivystykseenkin. Tää vaan niin pelottaa, kun on elämäni ihka ensimmäinen plussa.

Vierailija

Hei,

Itselläni kaksoisraskaudessa nelisen vuotta sitten oli useaan otteeseen tosi reilua verenvuotoa, toisinaan myös hyytymien kera. Itse asiassa vuoto oli reilumpaa kuin normaali kuukautisvuoto. Sitä kesti muistaakseni raskausviikoille 15-16 saakka enempänä tai vähempänä, joskin pitkiäkin taukoja oli. Vuodon vuoksi olin ensimmäisen kerran sairauslomalla heti alkuraskaudesta. Ja tästä kaikesta huolimatta meille syntyi raskausviikolla 38+2 terveet, joskin pienet kaksoispojat. Kyseessä oli kolmas IVF-yritys, joka siis lopulta onnistui.

Vuotojen syytä ei osattu tarkkaan sanoa, mutta epäiltiin että kohdunsuun lähettyvillä ollut istukka olisi luultavasti aiheuttanut vuodon.

Ymmärrän tuskasi ja pelkosi, mutta vuodot raskauden alussa ovat ymmärtääkseni melkoisen yleisiä. Toivon, että kaikki menee teillä hyvin loppuun saakka. Tsemppiä!

Vierailija

Mulla oli viikko sitten kolme päivää ruskeaa tuhruttelua ja sen vuoksi menin sairaalaan verikokeisiin (raskaustesti), jotta tietäisin missä mennään. Hoitaja kertoi, että on nähnyt raskaana olevilla hyvinkin runsaita verenvuotoja, joten kaikenlaista voi olla.

Minniska 5+4

Vierailija

Tuli mieleen et voisko turuttelu johtua lugeista? Mä oon käyttänyt niitä kuukauden annoksella 200mg x 3vrk.

Täytyy huomenna kysyy et voisko niitä ees vähentää ellei vielä kokonaan lopettaa.

Tänään tuli taas puuhkiessä vähän punertavampaa kuin alkuviikolla. Mua pelottaa et mistä johtuu, onko tää menossa kesken? Vai toinen siirretyistä tulossa pois? No huomenna saan sitten vastauksia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat