Ei voi olla kovin hyvä äiti jos arvostaa vaan yhtä sukupuolta!

Vierailija

Miten ihmeessä ÄIDIT voi sanoa, että " en haluaisi poikaa/tyttöä" tai " säälin teitä, kun teillä on vaan poikia/tyttöjä" ?

Minä luulin, että kaikkia äitejä(normaaleja) yhdistäisi rakkaus LAPSIIN. Miten joku voi ajatella, että ei halua tyttöä/poikaa? Mitä sitten, jos saakin juuri sen, mitä ei halua? No, sitten varmaan mieli muuttuu, mutta ei oikeasti kannattaisi noista asioista turhaan " saarnata" .

Ja ihan, ihan hirveää on, jos joku lapsi joutuu kasvamaan tyttönä, jonka olisi haluttu olevan poika tai poikana, jonka olisi haluttu olevan tyttö.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

jos kolmannen saisin niin toivoisin poikaa.

Sen takia että mielestäni tyttolapsi tarvitsee veljen.

Minulla on 2 veljeä joten sen takia ajattelen näin.

Vierailija

Suren myös sitä, että millaisen lapsen tällaiset äidit kasvattavat? Halveksitaanko perheessä pinnan alla vastakkaista sukupuolta?

Mua harmittaa myös se, että monet äidit eivät ymmärrä, että lapset ovat ERILAISIA! Esim. perhekerhoissa puoliavoimesti halveksitaan riehuvaa tms. lasta kun oma on rauhallinen kullannuppu.

Vierailija

mutta jos olisin saanut pojan, todennäköisesti minulla olisi jo useampi lapsi, koska olen aina toivonut saavani ainakin yhden tytön.

Nyt jos saisin toisen, toivoisin tyttöä siksi, että voisin kierrättää samat vaatteet ja lelut, lisäksi huonekin on helppo sisustaa-ä vain tytöille tai pojille, koska lelut ovat samanlaisia ymym. Asunnossamme ei ole siis kuin kaksi makuuhuonetta. Siis ihan rahallisista syistä toivoisin tytön.

Ja jos joku minua tästä syystä huonona pitää, niin voi pitää ihan rauhassa ja lohdutukseksi, en ole hankkimassa toista. Olen sitten " huono" äiti vain yhdelle lapselle;)

Vierailija

Mulla on 2 tyttöä ja 1 poika ja esikoistyttö on ainakin niin kova riehumaan, että saa poika pistää parastaan, että samaan pystyy.. =)

Mutta ihan tosi, en mäkään kyllä ymmärrä miten jonkun mielestä tiettyä sukupuolta oleva vauva vois olla ihan kamala juttu ja toista sukupuolta sit tosi toivottu!

Vierailija

Ja jos ihmisellä on tunnepuolella ongelmia, se väistämättä näkyy myös vanhemmuuden taidoissa jossakin kohtaa.

Eli olen samaa mieltä ap:n kanssa.

Vierailija

Musta on kummallista kanssa että joku jaksaa jauhaa siitä että tulis nyt se tai se sukupuoli.. Mulla on kaks poikaa ja kyllä on puhuttu et voi kun teille tulis joskus vielä TYTTÖ! Siihen mää -TAI poika..

Musta on makeeta olla poikien äiti, sano mun kaverini mitä tahansa! Se sitten jaksaa jauhaa miten tutuilla on kaikilla poikia ja vaan hänellä on tyttö -oli vahingonilonen kun tuttu jonka kanssa ei tule toimeen sai pojan??

Välillä tulee fiilis et mahtaakohan se emäntä kasvattaa tytöstään yhtä ahdasmielisen kuin mitä itse on. Se on surullista kun koitan pojistani kasvattaa tasa-arvosia miehiä jokka osaa kotitöitä. Toivottavasti löytävät semmoset tytöt jotka osaa arvostaa sitä että mies tekee.. :(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat