Mulla on tulossa neljäs lapsi ja kaikki eri miesten kanssa.

Vierailija

Musta vaan on hienoa kun saan tehtyä maailmaan mahdollisimman paljon eri geeniperimän omaavia lapsia. Ja lisää aion vielä tehdä.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Mulla on yksi lapsi eikä miestä, lisääkin lapsia haluaisin mutta en vieläkään miestä. Pärjään varmasti paremmin yksin, ei tartte miettiä pettämisiä ja jättämisiä mitä tänkin palstan akat vähän väliä parkuu.

Älä välitä näistä idiooteista, ne on vaan kateellisia kun eivät pärjäisi yksin lasten kanssa!

Vierailija

Kyllä minusta on väärin, ettei lapsilla ole edes mahdollisuutta olla yhteydessä isäänsä ja isän puolelta tuleviin isovanhempiin! Ja aivan samoin se on väärin isää ja näitä isovanhempia kohtaan. Jos miehet olisivat tietoisia isyydestään niin ok, mutta toi on kyllä jo törkeetä!

Vierailija

Ainut mistä vois tietty keskutella ois sun arvomaailma ja moraalintaju mut eiköhän oo aika turhaa..

Jotain nyt halusit kuitenkin saada aikaan kun tänne tulit asiasta kertomaan.. Mikäs tilanteessasi sit on niin kummallista et pidit sitä meille tärkeenä tietona?

Vierailija

mutta onneksi minulla on silti sukulaisia jotka tietävät tilanteeni hyvin. Eli jos minulle jotain tapahtuu he huolehtivat lapsistani. Kun lapset ovat tarpeeksi isoja, kerron heille totuudenmukaisesti heidän alkuperänsä. He ovat terveellä itsetunnolla varustettuja ja aikanaan varmasti tulevat kestämään tämänkin tiedon. -ap

Lainaus:

Joudut sairaalaan,kuolet vaikka liikenteessä. Lapset jää ihan orvoiksi kun isistä ei tietoakaan. Aiotko kertoa aikuisille lapsille,että ovat yhden illan jutuista syntyneet vaiko haikara tuonut?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat