tuntuu niin pahalta :((

Vierailija

päiväkodissa jossa työskentelen, yhden minun ryhmäni lapsen äiti on sairastunut toistamiseen syöpään, joka hoidoista huolimatta leviää... ennuste todella huono. Oli kehotettu alkaa järjestämään asioita... kyseessä kolmekymppinen kahden pienen lapsen äiti...

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

siis sairaanhoitopuolella opiskelin, mutta meille painotettiin että edes linja-autossa ei saa keskustella potilaista ääneen niin, että kyseinen potilas voitaisi tunnistaa. Todella paljon oli tullut palautetta koululle, että omaiset ovat valittaneet koska heidän sukulaisensa asioita huudellaan linja-autossa. Kolu on sairaalan naapurissa joten aika suuri todennäköisyys on sille, että omaiset+opiskelija osuvat samaan linkkiin.

Vierailija

työpaikallasi et voi tuoda julki missään, paitsi työapaikallasi. Et voi kertoa ihmisten asioista netissä vaikka et ihmisiä ei tunnistettaisikaan. Sen sanoo jo suomen laki. Ilmeisesti aloittajalla ei ole ammattitutkintoa tai hän on muuten vain todella epäpätevä. sylettää!

Vierailija

syövän versiota. Häneltä jäi kolme lasta ja aivan ihana aviomies. Niin pysäyttävä asia kun tämä meille kaikille oli, niin nyt menee todella ihanasti. Lankoni on löytänyt uuden rakkauden, joka asuu nyt miehen ja lasten luona. Hänellä on kaksi lasta edellisestä liitosta ja heillä on ex-miehen kanssa yhteishuoltajuus. Siskoni lapset ovat saaneet aivan ihanan uuden naisen elämäänsä ja uusia " pikkusisaruksia" .

Toivoa siis on! Niinkin raskaan asian jälkeen voi elämä pikkuhiljaa kääntyä raiteilleen.

Vierailija

sovitaan että olen ammattitaidoton idiootti, ei olisi saanut purkaantua tänne. Onneksi te olette kaikki niin helvetin fiksuja ja ammattilaisia.

Vierailija

tähän " keskusteluun" osallistuu näköjään muitakin. Olen itse ap. ja aloitin tämän keskustelun, enkä ole " puhunut" asuinpaikoista mitään. Mutta kerrottakoon että ei ole Vantaa..

Vierailija

Jos itse olisin tuon perheen äiti (äidin sisko, ystävä jne) ja lukisin tämän ketjun, kyllä tulisi paha mieli, että tuskaa vielä levitellään tuntemattomien kanssa nettipalstoillakin!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat