Raskaanako?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Jaa-a, nyt alkaa tuntua siltä, että saatanpa vaikka odottaa vauvaa... hihi jännittää; kohta tehdään raskaustesti...

Muutama asia hiertää mieltäni.

Ensinnäkin, olen laihduttanut parissa kuukaudessa ihan vain terveellisellä ruokavaliolla (kalorit 1200-1500/pvä) 6 kg ja haluan jatkaa laihduttamista vaikka olisin raskaana. Luulisi ettei siinä ole mitään vikaa, jos laihtuu yksinkertaisesti siksi, että liikkuu enemmän (kävelyä, jumppaa, uintia) ja syö vähemmän herkkuja.

Toisekseen, mieheni on minua huomattavasti vanhempi, lähemmäs 45-vuotias. Kun mahdollinen lapsi on teini-ikäinen, iskä on kuuskymppinen ja mutsi nelikymppinen. Hmmm.... Ja olen kuullut, että myös vanhempi isä- nuorempi äiti- on yhdistelmä, joka kasvattaa riskiä, että lapsi syntyy sairaana.

Minulla on ennestään lapsi, jonka sain varsin nuorena. Kuinkahan hän suhtautuu mahdolliseen vauvaan?

Tuleeko synnytys olemaan yhtä karmea kuin eka (käynnistetty synnytys, keski vaivaiset 3 vuorokautta :F)?

Ja suurin fucking ongelma: Häät heinäkuussa, hääpuku hommattu ja minä raskaana. Mitä veikkaatte, jos saan tiputettua siihen mennessä vielä vähän kiloja (nyt 85, pituutta 164cm), niin kompensoiko se mahdollisen vyötärön/vatsan kasvun?

TÄÄ ON NIIN JÄNNÄÄ!!! (menkat viikon myöhässä).

Raportoin lisää kun on jotain raportoitavaa.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat