Muilla ongelmia Ainun pullojen kanssa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kellään muulla samaa ongelmaa(tai siihen keksittyä ratkaisua) eli meillä ainun pullot " vuotavat" renkaasta kun pullon kääntä ylösalaisil, eli syötettäessä. MAitoa josatin syystä pääsee " jengojen" välii´n ja se valuu sieltä pois! Mistä tämä johtuu? Käsittääkseni osat on laitettu kuitenkin oikein...

Vielä varuiksi kysymys, kuuluuko pullotutti laittaa renkaaseen niin että tutisa oleva " kynnys" tulee renkaan ulkopuolelle vai niin että jää sen sisään? Tuon ilmaventtiilin toimimiseen kai liittyy..Eli nostetaanko se " kynnys" renkaan päälle vai jätetäänkö sisään, eli pitääkö tutti " naksauttaa" ?

Kiitos jos joku jaksaa vastata:)

Br1t

Kommentit (7)

Vierailija

sitä korkkia, korvausilman täytyy päästä pulloon. kun vauvan imiessä tulee " kuplia" pulloon ja kuuluu tasainen " suhina" niin korkki on sopivan tiukalla.

vinkki: aluksi korkin voi kiertää tiukemmalle ettei maito valu, ja siinä vauvan imiessä löysätä korkkia niin että korvausilmaa menee pulloon.

ja tämähan onnistuu ihan helposti kun käsi jossa vauva lepää, on niin koukussa että sillä voi pitää pulloa, toinen vapaana oleva käsi sitten löysyttää korkkia. yleensä minä tällä vapaalla kädellä myös juon kahvia... :) kaikkeen oppii kun hieman harjoittelee.

Vierailija

ja olen huomannut, että olen kiertänyt sen renkaan liian kovaa kiinni ja tutti on mennyt " ruttuun" sieltä rinkulan alapuolelta. Olipas hankalasti selitetty, mutta toivottavasti ymmärsit!

Vierailija

Meillä myös alussa pullot vuotivat kierteen välistä, ennen kuin hoksasasin ettei kaikki korkit käykään kaikkiin pulloihin vaikka näin pitäisi olla. Kaikki korkit ja pullot ovat ainun. Meillä on sellaisia pulloja joissa se kuva on maalattu tummemmalla värillä niissä pulloissa on umpi värjätty se korkki ja osa pulloista missä kuva on läpikuultava ja korkit myös.

Pullojen korkki osia ei voi sotkea keskenään tai pullot muuten vuotavat. Silloin kun korkit oli menny sekaisin niin kiristyksellä ja löysäämisellä ei ollut mitään virkaa eli ei muuta vaihtoehtoa kuin että ne korkit ja pullot ei käy toisiinsa.

Mutta kun tämän on oppinut ettei sotke niitä, niin ei ole enää ollut fuskaamistakaan.

Tulipas muuten harvinaisen sekava sepustus, mutta toivottavasti ymmärrätte mitä yritän epätoivoisesti sanoa = ))

Vierailija

me käytetään myös Ainu-tuttipulloja eikä ole ollut ongelmaa (muuta kuin ehkä joskus ei ole kiristetty ' korkki' kiinni tarpeeksi ja maitoa päässyt valumaan jengoista).

Kynnys kuuluu tulla ulkopuolelle, eli että se naks kuuluu. Alussa mulla jäi kynnys sisäpuolelle ja onneksi kokenut ystävä kertoi että laitapa se kynnys myös reiästä.

Vierailija

Onko pullon kierre-osat ja venttiilit täysin kuivat kun niitä kokoat? Itse olen huomannut, että jos on kosteutta niin falskaavat varmasti. Tutin olen laittanut niin että tämä kynnys tulee renkaan päälle.

Vierailija

kunnes hoksasin että se tuttiosa tosiaan pitää " napsauttaa" paikalleen, eli se kynnys tulee renkaan päälle. Myös liian löysälle jätetty tai liikaa kiristetty rengas voi aiheutta fuskaamista, olen huomannut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat