Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PAS: otetaanko Progynovaa siirtoon asti?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli jatkuuko Progynova aina siirtoon asti, vai miten? Itse sain hiukan epäselvät ohjeet klinikalta, enkä pääse puhelimellakaan läpi. Sain vain ohjeeksi jatkaa samalla annoksella - mutta siis kuinka pitkään? Meillä alkion siirto tasan viikon päästä, progynovat aloitettu kp2 nousevin annoksin.

Kiitos passilaisille tiedoista!

Kommentit (7)

Vierailija

kiitos vastauksesta. Mikähän syy noihin erilaisiin annoksiin on? Itse aloitin siis kp2 alkaen 4mg/pv neljän päivän ajan, sitten annos nousi 6mg/pv neljän päivän ajan, ja nyt otan 8mg/pv, ja ilmeisesti jatkan sitten loppuun asti (siirtoon nyt ainakin). Ja kahdessa erässä aina, aamuisin ja iltaisin.

Tosin parina päivänä kämmäsin, ja otin epähuomiossa tupla-annokset, eli 16mg! Tästä ei kuitenkaan lääkärin mukaan ole mitään haittaa, muuta kuin huimausta ja pyörrytystä sivuoireina.

:)

Vierailija

Toivottavasti huurunenät selvisivät sulatuksesta ja pas on siltä osin onnellisesti takana. Plussasäteitä ja liimaa!

Omista hoitovaiheista olen ollut nyt aika vaisuna. Ekasta passista tuli nega ja se tehtiin luonnolliseen kiertoon. Siitä olinkin jossain piina-pinossa. Nyt plussasin toisesta passista 1½ viikkoa sitten. Kurjat vaiheet ovat sen jälkeen olleet, tuhruttelen ja välillä tulee myös ihan veristä vuotoa. Toivo on mennyt mutta katsotaan nyt tuleeko itsestään ulos kokonaan vai pitääkö keskeyttää. Yhdessä ultrassa jo käyty ja toinen tulossa.

Vierailija

Moi, muistankin sinut sieltä vko6 piinaketjusta. Mitä sulle kuuluu, mikä hoitotilanne teillä on meneillään? Tosiaan plussasin ja olin onnellisesti raskaana viikolle 9+3 asti...mutta niin vain tuli km. Mutta uuteen yritykseen siis ollaan menossa, pas ensi maanantaina. Toivottavasti huurunenät selviää sulatuksesta (aika reppanoita ovat)...

Vierailija

toivotaan että kaikki menee hyvin! Onnea plussasta!!! Voin kuvitella miten kurjaa on, kun joutuu koko ajan pelkäämään pahinta. Toivotaan kuitenkin, että olisi vain viatonta ja normaalia alkuraskauden vuotoa!

Mulla oli eilen siirto (ja sain lääkäriltäkin nyt ohjeet progynovan käyttöön), kaksi huurista laitettiin. Saa nähdä. Ei toiveet ole kaiken tapahtuneen jälkeen kovin korkealla.

Mutta ei auta kuin yrittää!

Vierailija

Kyllä sitä lääkeellisessä passissa tosiaan syödään vähintään testiin saakka. Ja jos testi on positiivinen niin jatketaan vielä senkin jälkeen vähintään ekaan ultraan saakka. Sen jälkeen asteettain lopetetaan. Näin luulisin.. noin pitkälle en kyllä itse ole päässyt! Minulla annostus kyllä koko ajan vaan 4mg per vrk.

Mondlicht! Kuinka sinä olet tällä puolella?!? Sinähän plussasit viikon 6 ketjusta jossa yhdessä piinattiin. Enkös muistakkin oikein?!? Olen todella pahoillani ettei onni sitten kestänytkään, jos nyt kerran pas tulossa. Pidän peukkuja!!!

Milka

Vierailija

Mä ainakin syön progynovaa PAS:iin asti ja sitä jatketaan vielä sen jälkeenkin raskaustestiin asti. -Ja testin TOIVOTTAVASTI ollessa positiivinen Progynovaa jatketaan vielä monta viikkoa testin jälkeenkin.

Mä muuten en syö nousevina annoksina vaan 2x4mg /päivässä samalla annoksella kierron 2. päivästä aina eteenpäin.

Mistäköhän syystä tämä ero?

Uusimmat

Suosituimmat