Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

plussa tuli!! =)))

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

toinen kierto yritystä ja kp 31/28 tein testin äsken.. no plussahan se oli!! oireina turvotus ainoastaan. LA 31.1.07 =)

Kommentit (10)

Vierailija

ainomatildalle haluaisin sanoa, että kommenttisi oli mielestäni täysin tarpeeton. Tottakai täällä saa jokainen iloita, eikä tarvitse omia plussauutisiaan piilotella peläten loukkaavansa muita. Pistäpä pystyyn pino, jossa harmittelet raskaaksi tulemisen vaikeutta, niin saat varmasti seuraa! Mutta älä ihmeessä pilaa toisten iloa ja riemua. Itse koin keskenmenon kolmisen viikkoa sitten, mutta ei silti tulisi mieleenkään vinoilla toisille heidän onnestaan. Olen pahoillani, jos teillä vauvan yritys ei tuota tulosta...voimia sinulle ja hyvää kesää!

Vierailija

Ihan kiva tietysti että plussasit ( ja varsinkin, että muistutit vielä, että tulit raskaaksi 2. yrityskierrolla...)

Tiesitkö, täällä on paljon ihmisiä, jotka ovat toivoneet tulevansa raskaaksi jo vuosia...

Mutta onnea kuitenkin raskaudessasi, se on joillekin pieni ihme, joka ei välttämättä koskaan toteudu.

Vierailija

.. vaihda palstaa, äläkä kiusaa itseäsi avaamalla tälläisiä aloituksia!

Onnittelut plussasta tietenkin myös täältä molemmille plussanneille !!

t. viilis

Vierailija

Paljon onnea kaikille plussanneille!!! Noita on nii ihana lukea ku itekin muistan millanen onnenmyllerrys se oli ku näki positiivisen tuloksen!!!! Aika uskomatonta! Nyt vaan paljon onnea ja enkeleitä matkalle!!!! Itellä jo 26+5...

Vierailija

Ainomatilda: Toivotan tietenkin onnea jatkoon ja olen pahoillani, ettei yritys ole tuottanut tulosta. Ymmärrän, että aihe on arka ja on surullista kun toiveet eivät toteudu. Itsekin yritimme esikoista n. 2 vuotta, joten tiedän jotain siitä pettymyksen tunteestakin. Toivottavasti kuitenkin huomaat, ettei toisten ilo ole mitenkään sinulta pois, äläkä turhaan pahoita mieltäsi asioilla, jotka ovat ihania ja luonnollisia, ja joihin törmäät pakostakin vastaisuudessakin elämässä.

- anteeksi t. viilis

Vierailija

Paljon onnitteluja!!! Nää on aina niiiiin ihania uutisia lukee!! Toivottavasti itekin pääsis kohta kirjotteleen tällasia! =)

Tsemppiä jatkoon!

Loviisa

Uusimmat

Suosituimmat