Miten kotiäidit jaksatte hoitaa flunsassa kipeät lapsenne!

Vierailija

Mulla meinaa ainakin pää hajota. Ei ole hoitoapua lähettyvillä, joten itse pitää vain jaksaa. Ja muksut tosi levottomia, kun ei voi mennä ulos eikä mitään tekemistä. Jospa huomenna parempi päivä!

Kommentit (7)

Vierailija

seuraavat 2 viikkoa sain olla vanhempieni luona, joiden töissäollessa mun 82 ja 93 vuotiaat isovanhemmat hoiti viisvuotiasta lasta. Sen ekan viikon ajan en tosiaan edes tiedä mitä lapsi söi - onneksi siitä ei tainnut jäädä sen kummempia traumoja.

Vierailija

oli flunssa ja yhdessä vaiheessa 41 kuumetta. Ja ihan tosissaan olisi ollut lapsille vaarallista olla minun kanssa kotona (silloin 1v ja 3v) koska olotila vertautui kaatokänniin. Siis näin halluja, oikeesti!

Onneksi pystyttiin soittamaan isäni päiväksi meille auttelemaan, lasten hoidosta ei olisi tullut yhtään mitään muuten. Sillä mietinkin, että jos nyt on edessä muutto toiselle paikkakunnalle... siellä ei ole sukua auttamassa, miten pärjäisin vastaavassa tilanteessa

Vierailija

jumalaton vatsatauti tai.....

Itsehän ne on hoidettava, kipeenäkin:( Mies harvemmin suostuu/pystyy töistä kotiin jäämään avuksi. Kun itse on kipeenä, niin äitinä olo on välillä todella pyllystä:(

Voimia sinne toivottavasti flussasi helpottaa pian!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat