Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

karvat vai posliini

Vierailija

Oletteko huomanneet miehissä eroja kumpi olisi parmpi, siististi ajeltu vai ihan posliini?

Itselläni on ollut pitkään luonolinen puska, mutta enää ei mieheni halua nuolla "kun on niin karvaisa".

Olen ajatellut ajella, mutta otanko kaikki pois?

Haluaisin saada mieheni taas nuolemaan...

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

olen sheivannut posliiniksi ja mies ei kummallakaan kerralla kommentoinut mitään.

Eikä se seksi sen kummemmalta tuntunut. Ihan samaa kuin ennenkin.

Ei kaikki miehet todellakaan ole hulluna posliiniin. Olin kyllä vähän pettynyt, kun kaikki aina sanoo, että seksi sen jälkeen tuntuu paremmalta, mutta ei siinä mitän eroa ollut. Normaalisti on kiitorata.

Vierailija

Itseni ja miehenikin mielestä 100 kertaa parempi olla ilman karvoja. Käyn kosmetologilla poistattamassa kaikki parin kk välein. Väliaikana nyppäisen pinseteillä joitakin sinne kasvaneita pois.

Vierailija

Kyllä karvainen nainen on aika irtaan seksikäs

Jotenkin se vaan vetoo luonnollisuudellaan

Mutta tietysti sen täytyy olla tumma ja sopivan runsaskarvainen nainen

Kai sitä on sen verran luolamies että haluu ja kiihottuu pikku viidakosta.

Ja miksei sitten joskus olisi ihana kokea yllätys että ihan posliini

:-))

Mutta tumma ja tulinen on MUN MAKUUN

M42

Vierailija

Gynellekäyntiä varten taidan jänistää ja kasvattaa hetkeksi vähän isomman puskan, josta siistin vain reunat.

Olen alkanut inhota "karvareuhkaa" ihan kamalasti.

Vierailija

Veikkaisin, että kannattaa ajella pois. Näin ainakin meillä. En karvaista kyllä viittis kovin paljon nuoleskella, posliinia joka kerta ja todella mielellään.

Vierailija

Jos sinulla on aina kiitorata ja sitten ajat sen pois, niin eihän siinä mitään eroa ole. Tuskimpa mies edes moista eroa huomaa. Jos sinulla on kunnon puska ja ajat posliinin niin ero on huomattava.

Vierailija

ja tummat karvat, jotka sopivasti levinnyt jalkoihinkin

se saa kiihottumaan

Ja miksei joskus sitten ihan posliini mutta perusnainen täytyy olla runsas karvainen.

M42

Vierailija

Ei todellakaan ole sama, onko posliini vai ei!

Jos karvainen, en nuole, jos posliini, niin nuolen varmasti (edellyttäen tietenkin, että hygienia kunnossa)

Vierailija

Viikonloppuna aloitin pimpsakarvoituksen lopullisen poiston dermaclear menetelmän avulla. Minulla on melko tumma karvoitus, niin pitäisi tehota hyvin. Vaatii kuitenkin 5-7 kertaa valottaa siihen lopulliseen karvojen häviämiseen n. 1/2 vuoden aikana.

Olen tykännyt olla puoliposliini ihan sieltä asti kun karvat alkoi kasvaa. Nyt tämä melko kallis hoito tulee edulliseksi työpaikallamme (kauneussalonki) hankitun laitteen avulla työpäivän jälkeen.

Vierailija

muuten kaikki pois. Kun tottuu olemaan posliinina, tuntuu karvareuhka suunnilleen samalta kuin se jos jättäisi kainalokarvat ajelematta, hyi olkoon.

Suuseksi on muuten AIVAN eri luokkaa kun on sileä iho siellä eikä karvoja välissä häiritsemättä, ihanaa :D

Vierailija

Jos mies on sitä luokkaa, joka tykkää nuolla, sehän nyt nuolee oli mitä hyvänsä jalkojen välissä. Karvattomuus kuitenkin on taviksilla kai suht uusi keksintö..itse olen pian 4 vuotta pitänyt posliinia, ja _itse siihen on tottunut. Yleensä miehet kai kiihottuu nimenoman siitä näystä;-). Niin itsekin...Juuri tänään ajelin saunassa ja totesin että nyt pääsi liian pitkäksi! En itsekään muista moista viidakkoa itselläni. Kyllä on taas mukavaa....!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat