Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän tässä nyt tekisi..

Vierailija

Hmm.. Tuli juotua vähä liikaa alkoholia viikonloppuna, ja vein sitten miehen kotiini.

Sekstailtiin.

Aamulla tämä tyyppi sitten kertoo että kumi oli mennyt rikki, ja toivoi että kävisin hakemassa jälkiehkäisypillerin. Mukavana ja vastuuntuntoisena ihmisenä tarjoutui vielä maksamaan puolet. :)

Lupasin hoitaa asian, ja hän vielä toivoi, että ilmoittelisin sitten miten meni tms.

Minulla on nyt ongelmana se, etten halua ottaa tuota ko. pilleriä/pillereitä, ensinnäkin sen valtavan hormonimäärän takia ja toisekseen se tuntuu niin väärältä.

Kuukautiset pitäisi alkaa huomenna tai keskiviikkona, joten kysyisinkin nyt, että miten suuri riski se on olla ottamatta tuota j-ehkäisyä, kun kerta menkat alkaa parin päivän sisällä?

Ja jos en ota sitä, niin kerronko tälle miehelle rehellisesti etten ottanut, vai sanonko vain asian hoituneen?

En ainakaan haluaisi alkaa hänelle tilittää menkoistani...

Prkl.. Minkä ihmeen takia sen kortsun piti mennä rikki... :(

Kommentit (6)

Vierailija

Itse tulin raskaaksi 4pv ennen kuin menkat piti alkaa ja tämä on ihan 100% varmaa koska en ollut sekstaillut tuossa kuussa aiemmin!

Vierailija

Hmm.. Pitää vissiin alkaa pitää kahta kortsua päällekkäin.

Kiitos teille muille vastauksista. En ole koskaan joutunut tuota j-ehkäisyä edes miettimään, niin siksi vain kyselin.

Ja kyllähän minä sen tajusin, etten varmastikaan tule raskaaksi, mutta kun aina kuulee niitä kaikenmaailman juttuja, kuinka joku on tullut jopa kuukautisten aikana raskaaksi, niin aloin täällä skitsoilla. :)

ap

Uusimmat

Suosituimmat