Miten kauan vielä katselen?

Vierailija

Olemme seurustelleet noin 6 vkkoa nykyisen miesystäväni kanssa. Se mikä minua rassaa on jokapäiväinen kaljanotto. Enempi tai vähempi, mutta kuitenkin se muutama.

Itse käyn töissä ja ei ole kiva tulla kotiin kun ei tiedä että missäköhän siellä tänään mennään...

Asiasta kun ollaan puhuttu, niin sen verran on otto rajoittunut että ei olla ihan örvelö kunnossa kuitenkaan.

Mutta en jaksa....kuulen kokoajan siitä kun olen pahalla päällä...mistäköhän johtuisi??

Olenkin sanonut että kokeile yksi pvä äläkä ota, niin olenko pahalla päällä.

Mies rakastaa minua ja minä häntä, enhän minä muuten tätä olisi tätäkään aikaa kestänyt. Hän aina lupaa että lopettaa sen ottamisen, mutta kuinka kauan minun pitää pinnaa venyttää ja odottaa?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

1. Rakkaus ei ole vielä alkanut, nyt on se vaihe jossa olette onnennen huumassa eikä mikään paha tunnu niin pahalta kuin se oikesti on

2. Lähde ennen kuin olet sitoutunut liiaksi, älä heitä elämääsi hukkaan

3. Älä enää epäröi hetkeäkään, tuo ei puhumalla muutu. Älä mene samaan lankaan kuin tuhannet ennen sinua, minun rakkauteni pelastaa miehen höpöhöpö

4. Ole itsekäs, rakasta itseäsi, mies ei voi sinua vielä rakastaa, tunne on ihastumista ja rakastumista.

Vierailija

Naurettavaa käyttääkin tuollaisia ilmauksia tuossa vaiheessa suhdetta. Ja tosiaan, jos mies ensimmäiset 6 viikkoa käyttäytyy noin, kuka täysjärkinen nainen edes harkitsee suhteen jatkamista? Miksi kukaan haluaisi alkaa parisuhteeseen tuollaisen urhoon kanssa?...Ai niin, mut tietty jos "rakastaa" toista...

melkein naurattaa.

Vierailija

Lainaus:

Nyt sanoo sitä että kun on löytänyt minut eikä halua minua menettää, niin lopettaa sen.

Kuulostaa vähän pahalta. Sano että odotat kunnes oikeasti lopettaa niin sitten voitte alkaa suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta. Ja jos ei lopeta niin siitä kannattaa vetää johtopäätökset.

Vierailija

Eikös tuossa vaiheessa seurustelua ja vielä paljon pidempäänkin olla vielä se vaihe, jossa yritetään näyttää itsestä vain parhaat puolet? Jos mies käyttäytyy kuuden viikon tapailun jälkeen noin, minkäköhänlainen sika sieltä paljastuukaan vuosien jälkeen..? Lähde ap kun vielä voit, mieshän selvästi roikkuu sinussa kun ei yksinkään osaa olla eronsa jälkeen, muttei kunnioita saati sitten RAKASTA sinua selvästi tippaakaan.

Vierailija

harkitse, juoppohan tuo kuulostaa olevan. MUTTA kyllä juoppokin voi muuttua, itse seurustelin puoli vuotta miehen kanssa, joka oli samanlainen kuin sinun miehesi nyt. Nykyään tuo mies on absolutisti ja kahden lapsen hyvä isä, aviomieheni. Juomisen hän kuitenkin lopetti omasta halustaan, ei minun vaatimuksistani. Yhteen en kuitenkaan suostunut muuttamaan ennen juomisen loppumista.

Vierailija

Ja mies haukkuu sinua nyt jo pahantuuliseksi ja kännännyt joka ilta tämän puolitoista kuukautta? Voi elämä...Ja sinä oikeasti jatkat treffailua? Aika alkaalla sinulla tuo rima uusien tuttavuuksien suhteen...

Ja mikä ihme tämä "minä RAKASTAN miestä"-juttu on? Siis olette seurustelleet 6 VIIKKOA ja RAKASTATTE jo ihan toisianne. Voi elämä. Tämähän kuulostaa ihan teini-iältä.

Vierailija

Ja hän otti sen tosissaan ja lopetti.

Mutta me oltiin jo olut silloin naimisissa monta, monta vuotta ja lapsiakin oli kaksi.

Tuntuu pahalta, kun se ottaminen on noin pinnalla jo alussa!

Vierailija

Arvosta nyt itseäsi ja lopeta suhde kun vielä voit. Saat vielä melkoisen riippakiven tuosta juoposta. Jospa se erokin ryyppäämisen takia.

Juopot ei miksikään muutu.Ja kyllähän tuosta jo näkee mitä tekee jos ongelmia on; alkaa juoda.

Lähde ja jätä se mies!!!

Vierailija

Jos se oikeasti on ihana ja rakastettava mies nalkutuksen ja kaljoittelun alla, niin sitten voit sanoa sille, että soita mulle sen jälkeen kun olet lopettanut juomisen.

Mutta turha uskoa tyhjiä lupauksia

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat