Miksi puhelinmyyjät soittaa mulle joka päivä?

Vierailija

Minulle tulee jo kaikki tarvitsemani lehdet, enkä minä jaksaa niistä joka päivä jauhaa samoja juttuja. Paskat, kun kyllästyttää.

Kommentit (10)

Vierailija

Pakkohan sitä on lomarhat tienata ja taitaa laskea lehtien levikkikin kesäksi. Työkavereilleni soiteltiin tänään useita kertoja, jopa työnumeroon ja työpäivän aikana.

Itse en ole antanut yhtään minnekään numeroani eikä tule sitten soittojakaan.

Vierailija

Ei mulle juuri muut soitakkaan, mutta kun mä inhoon puhelimessa puhumista. Multa voi varata puheluajan tekstiviestillä niin sitten vastaan, mutta en vastaa puheluihin joita ei ole sovittu. Ottaa päähän pelkästään kattoa sitä pärisevää puhelinta. Ihankuin en osaisi netistä lehtiäni tilata.

Vierailija

ja heti ku vastaan se iskee luuri kii. :D

Tiiän että se on puhelinmyyjä ku kerran se esitteli ittensä ja ne puhelut tulee samasta numerosta.

--3

Vierailija

jossa kielletään kaupustelusoitot numeroonne. Otin sellaisen pari vuotta sitten ja puhelut vähenivät kummasti ja jos joku silti vielä soittaa voitte kertoa että laittaa sinne ylös, ettei sun numeroon enää soitella.

Vierailija

Niin sanottu Robinson-palvelu estää keskitetysti puhelinmarkkinoinnin, maksaa vähän.

http: //www. ssml-fdma. fi/main_suoramarkkinointikiellot_puhelinrobinson. htm

Tai sitten voit tietty soittaa sinne kustantajalle (esim. Sanoma Magazines, A-lehdet tai mikä kyseessä onkin) ja pyytää merkitsemään kohdallesi markkinointikiellon. Vaikka olet asiakasrekisterissä, sulla on oikeus kieltää markkinointi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat