keskenmeno vai mikä mulla onkaan?

Vierailija

osaisikohan kukaan " kotilääkäröidä" minun tilannettani.

Synnytin alkuvuodesta -05 ja kuukautiset alkoivat noin vuosi sitten. Minulla on aina ollut epäsäännölliset kuukautiset, mutta nyt liki vuoden ne olivat todella outoja 2kk ilman sitten vuodettiinkin liki 2kk jne..kävin ehkäisyneuvolassa ja papa-koe otettiin (tulos luokka 1) ja sain pillerireseptin. Ne pitivät joskus kuukautiset " normaaleina" nyt vuosi oli meillä ukon kanssa kondomi ehkäisynä. Nyt sitten taas alkoivat kuukautiset ja toiveikkaana aloin syömään pillereitä. kuukautiset kuitenkin loppuivat todella lyhyeen ja olivat poissa 5päivää, jonka jälkeen lauantaina alkoivat supistusmaiset krampit ja vuoto jälleen. Lauantaina tuli kaksi " möykkyä" (juu tiedän kuulostaa yököttävältä), jotka eivät varmasti olleet normaaleja hyytymiä, vaan olivat rakenteeltaakin " sitkeähköä" kudosta...sunnuntaina vuosin tavanomaisten kuukautisten tapaan ja ei tullut " palasia" ja tänään taas todella kipeä vatsa ja kolme pientä " palasta" ..blääh..mitäköhän teen..olenko voinut siis hedelmöittyä ja tämä aloitettu pillerikuuri käynnisti jonkun keskenmenon, vai voiko yllättäen supistellen tulla reilusti yli vuoden takaisen synnytyksen " palasia" vai mitä?En haluaisi mennä lääkäriin turhaan " hei mä en tiedä olisinko ollut raskaana..jne.." ja onko sillä väliä..vai pitäisikö mennä, että tarkistettaisiin, että kohtu on tyhjä..pitää vissiin alkaa pesemään ukon ja mun pyykit eri koneissa ;)

selkeydeksi vielä: Kondomi oli meillä ollut käytössä joka kerralla, mutta ei ihan alussa..ehkä aina yhdynnän puolivälistä asti (juu tyhmää tiedän)

osaako kukaan sanoa mitä nuo klöntit ovat?Onko muilla vastaavaa ollut?

Kommentit (6)

Vierailija

olisi vissiin pitänyt tehdä joku haukkumisaloitus, niin saisi vastauksia :(

eli olisiko jollaan tietoa keskenmenoista ja voiko aloitettu pillerikuuri jotenkin laukaista sen..raskaustestiä ei tehty (kun en sitä osannut epäillä) oli ollut kuukautisia..ennen kuurin aloitusta..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat