Onko täällä muita, jotka eivät ole koskaan olleet kuin yhden miehen kanssa?

Vierailija

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

ja hyvä näin. Jos olisi ollut vain se 1 kumppani, niin olisin koko ikäni miettinyt millaista olisi jonkun toisen kanssa. Nyt kun tiedän, voin pysyä miehelleni 100% uskollisena aina ja ikuisesti. Hänen kanssaan seksi synkkaa.

Vierailija

oltu yhdessä jo 14 vee ja kolme lasta on saatu. ja tiedoksi vain, en todellakaan ole mikän lesta tai muukaan uskovainen. miksi muka kaikki, joilla on ollut " vain" yksi sukupuolikumppani, leimataan heti joksikin uskovaiseksi?

ja mies ei vaihtaen parane!

Vierailija

ikää 27, parisuhde 7 vuotta, yksi lapsi, mies ateisti ja minä pakana (muutkin kuin uskovaiset voi elää näin). Syy ei ole periaatteellinen, paitsi siinä että pettämistä ei suvaita ja satuimme olemaan toistemme ekat partnerit.

Hyvin menee, parisuhde kukoistaa. Ihastuksia on ollut puolin ja toisin, niille on sitten naureskeltu yhdessä.

Vierailija

Haluaisin itse korostaa sitä, että tässä iässä (30 ja risat) on sen verran elämänkokemusta, että tietää sen, mitä hyvä seksi vaatii. Se vaatii toisen tuntemista ja toisen arvostamista. Jos haluaisi hyviä kokemuksia jonkun muun kuin oman aviomiehen kanssa, se joko vaatisi kunnon känniä ( ja silti jäisi aika surkeaksi esitykseksi) tai useamman vuoden yhdessäoloa jonkun toisen miehen kanssa. Yhdessä kuitenkin oltu 10 vuotta, joten jonkun toisen kanssa tuskin pääsisi samanlaisiin säveliin.

Vierailija

Mulla on aivan ihana mies, ja hullu olisin jos lähtisin muita miehiä kokeilemaan!

Vaikka täytyy se myöntää, että tällaisen parinkymmenen vuoden yhdessä olon jälkeen on sitä himoa ja huumaa välillä etsittävä. Ei se itsestään tule.

En usko, että kukaan muu mies olisi sängyssä parempi. Mutta toki uutuudenviehätys voisi kiihottaa - hetken. Sellaisen vuoksi en kuitenkaan ole valmis rikkomaan tätä kaikkea upeaa, mitä minulla nyt on. Ennemmin panostan tähän parisuhteeseen ja kahdenkeskiseen aikaamme jne.

Vierailija

Elämä on ylä- ja alamäkeä. En usko kuitenkaan, että ruoho on vihreämpää aidan takana.

Vaikka sekstaillut olen vain yhden kanssa, se on todellisuudessa " tuuria" . Sängyssä olen ollut kuuden miehen kanssa, mutta yksi ei onnistunut sekstaamaan (liikaa viinaa), toinen jänisti (tosi nuoria oltiin), ja kolmen muun sängystä karkasin ennen h- hetkeä (tyypit alkoi ällöttämään). Vasta kuudes oli hyvä! :)

Vierailija

Enää en ajattele niin. Ikä tuo varmuutta, en vaadikaan itseltäni täydellisyyttä.

Mutta muuten en haluaisi riskeerata hienoa suhdettamme ja perhettämme.

Enkä oo muuten mäkään minkäänsortin uskovainen vaan ateisti. Unohtui äsken sanoa.

terv. se eräs, joka on ollut 20 vuotta miehensä kanssa

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat