Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voinko kirjoittaa rakkauskirjan, joka käsittelee osin omaa elämääni?

Vierailija

Haluaisin kirjoittaa rakkausromaanin, jonka esikuvana olen minä itse, sekä eksäni. Kirjan lopussa nämä tietysti saavat toisensa. Kirjassa on tosi hyvä juoni ja en siis kirjoittaisi kirjaa sinänsä itsestäni, mutta tosiasioihin tämä tulisi kuitenkin osin pohjautumaan tenkin juonen alku ja keskivaiheilla (tätähän ei kukaan muu tulisi tietysti tietämään, paitsi minä ja mieheni... ex tuskin lukee tämän kaltaisia kirjoja).

Ongelmana minulla on, että en uskalla edes ehdottaa kirjan kirjoittamista nykyiselle miehelleni. Rakastan häntä yli kaiken (en siis eksääni), mutta en tiedä uskoisiko mieheni tätä selitystä jos kerran kirjassa päähenkilö ja ex saisivat toisensa. Eksää pidän edelleen oikeastikin " sielunkumppaninani" mutta en ikinä haluaisi häntä siitä huolimatta oikeasti takaisin monestakin eri syystä.

Mitäs mieltä olette? Uskallanko ehdottaa kirjan kirjoittamista miehelleni? Häneltä en tietenkään voi salata kirjan juonta, sen verran iso projektihan se kirjan tekeminen on....

Kommentit (9)

Vierailija

jos olet jo uudessa suhteessa.

Ehkä 20v päästä. Kirjan kirjoittaminen on niin sielua syövä kokemus, että voisi nykyinen miehesi jäädä vähän heikoille siinä prosessin ristiaallokossa. Kun sinä eläytyisit vanhan suhteesi syövereihin ja antaisit sen päättyä niin että sinä saisitkin eksäsi forever.

Vierailija

tähän asti mieheni on lukenut kaikki kirjoitukseni, siksikin tuntuisi pahalta kirjoittaa tätä salassa... eikähän minulla sinänsä ole mitään muuta salatakaan kuin se, että jos mieheni ei usko minua kun sanon että en todellakaan halua eksääni takaisin vaikka kirjani päähenkilöt saisivatkin toisensa...

Vierailija

tuntuis tosi omituiselta kirjoittaa kirja ja olla kertomatta koko asiasta koskaan mitään. Hän kuitenkin tekee veroilmoituksemme ym. Kyllä varmaan vähän ihmettelis jos sais jälkikäteen tietää asiasta. Hmm...

Toisaalta juoni on niin herkuulinen, että tuntuisi turhalta olla kirjoittmatta sitä kirjaksi...

Vierailija

Miehelläni sen verran huono itsetunto että ei uskoisi vaikka sanoisin että oikeasti en niin toivo.

Tunnistaisiko nykyinen ex:äsi tarinastasi?

Voisithan pitää salaisuutena sen että tarinassa on toteen perustuvia asioita.

Tai alat kirjoittamaan ja jos miehesi haluaa lukea annat lukea ja katsot miten hän reagoi. Älä kerro koko juonta heti. Sano että et vielä tiedä miten tarina tulee päättymään.

Uusimmat

Suosituimmat