Onko Suomessa markkinoita kalliille design lastenvaatteille? Ostaisitko sina?

Vierailija

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

ja jatkan vaan eloani taalla USA:ssa missa markkinat ovat laajemmat ja kysyntaa loytyy.

On kyse putiikista joka myy pienia eria valmistettuja itse suunnittelemiani prinsessamekkoja tytoille (siis prinsessa, keiju jne. leikkeihin) seka merkkivaatteita Ralph Lauren, DKNY Kids, Tommy Hilfiger, Laura Ashley ja muutamaa muuta, lahinna amerikkalaista merkkia.

Vierailija

kiinnostus merkkivaatteiden ostoon lopahti, kun lapset menivät hoitoon. Polvet ovat puhki muutamassa päivässä, vaatteet vesivärissä ja osa hävinnyt. Paremmille vaatteille on aika vähän käyttöä ja en viitsi maksaa maltaita muutaman käyttökerran vaatteista.

H&M vaatettaa meidän lapset pääosin.

Vierailija

Design on suunnittelijan luomus, jopa uniikki, ei mikää massatuotantovaate joita nämä nk. merkkivaatteetkin on.

Meidän muksut pukeutuu aika paljon designiin. Tosin ei tule kalliiksi, kun itse toimin designerina ja vielä ompelenkin vaatteet. saapahan kotona ollessaankin pidettyä ammattitaitoja yllä...

Vierailija

Asun Belgiassa ja täällä lapset puetaan hienosti. Merkkivaatteita saa yhdestä ketjusta, joka myy ylijäämää. Minä ostan isoja määriä alennusmyynnistä: parivuotiaan diesel-paidan hinnaksi tuli 10 euroa. Tosi hyvännäköinen. Mutta enpä paljoa enempää ala maksamaan...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat