Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

spontaani seksi hukassa... :(

Vierailija

Onko kellään samanlaista ongelmaa? Minä haluaisin siis enemmän spontaania seksiä, mutta mies on sellainen " lauantai iltana urheiluruudun jälkeen sängyssä lähetyssaarnaajassa peiton alla pimeessä" tyyppi. Hajoaa pää kun seksi ei sellaisena tunnu miltään. Minä haluaisin siis nussia vaikka kesken kauppareissun cittarin vessassa tai edes joskus niin että mies ottaisi minut. Miten sen äijän sais haluamaan minua. siis niin kovasti että siltä pettäis kaikki kontrolli ja se oikeesti panis minuu kunnolla tossa keittiön pöydällä??

minä kun olen parikymppinen erittäin seksuaalinen nainen ja rupee vituttamaan tää jatkuva spontaanin seksin hakeminen muilta miehiltä (ja naisilta)...

Kommentit (5)

Vierailija

vasta kun vuosi niin huono syyttää sitä pitkää yhdessä oloa...

mies kun ei ole koskaan ollut spontaani. sanoo vaan ettei hänelle seksi ole niin tärkeetä, mutta kun minulle on.

onko toivoakaan saada sitä muuttumaan vai jatkanko vieraissa käymistä?

ap

Vierailija

Ihan sama ongelma meilläkin. Tai eihän se ole tietysti ongelma kuin minulle. Mua kiinnostaisi useammin ja kokeellisemmat jutut kuin puolisoa. Olen siis mies ja puolisoni nainen, heh. Olemme kyllä puhuneet asiasta mutta eihän toista voi mihinkään pakottaa tai painostaa. Eihän mullakaan ole kivaa jos näkee, ettei toinen selvästikään viihdy.

Vaihtoehtoja on mun mielestä kaksi, jos pettämistä ei lasketa mukaan. Voi siis joko vaihtaa kumppania tai tyytyä nykyiseen " epätyydyttävään" tilanteeseen. Voihan tietysti olla, että kumppani joskus vielä innostuu mutta en kyllä siihenkään usko. Itse ennemmin eroan kuin petän.

Vierailija

Mä taas oon haaveillu miesnäkökulmasta samaa juttua. Joskus touhuttiin jossain pusikoissa ja vastaavissa, mutta nykyään just pimeessä makuuhuoneessa lauantai-iltana, jos silloinkaan.

Eli et oo yksin haaveidesi kanssa täällä viisuvoittajien luvatussa maassa.

Uusimmat

Suosituimmat