Jorvissa synnyttäneet

Vierailija

kertokaa kokemuksianne. Onko hyvä paikka?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Nyt viikko sitten uusi, aivan päinvastainen kokemus, aivan loistavat kätilöt ja hoitajat, imetykseen kannustettiin ja toissynnyttäjäkin sai opastusta juuri sen verran kuin halusi, ei tullut yhtään sellainen olo, että on vaan kätilöiden tiellä ja haittana, niin kuin ekalla kerralla oli. Ehdottomasti tämän myöhemmän kokemuksen perusteella suosittelen Jorvia synnytyspaikaksi.

Vierailija

mutta osastolla kakilla koko ajan kamala kiire. Mulle sattui vielä remontti aika 2003 siellä joten osastolsta lähdin kiirren villkkan heti ku antoivat luvan. Ja sitäki piti kysellä koko ajan ku ei ne hoitajat kerenny perehtyä mun asioihin yhtään. En silti syytä heitä siitä... liian vähän kätilöitä kai.

Vierailija

Aivan ihania kaikki muut paitsi anestesialääkäri. Jos olisin ollut tolpillani, olisin varmasti tehnyt valituksen. Jälkeenpäin kun muistin asian, on tullut monesti todella paha mieli. Jopa yksi kätilö ehdotti valituksen tekemistä. Kohteli todella loukkaavasti. Muuten pelkkää plussaa, vaikka satuinkin synnyttämään tosi kovaan ruuhka-aikaan.

Vierailija

Mutta ekana iltana vauva itki, olin imettänyt ja hyssyttelin, ei rauhoittunut millään. tuli hoitsu huoneeseen ja sanoi : no tuollaista se nyt on. ei voinut auttaa vaan oli tosi törkeästi sanottu. sitten yöllä tarvitsin apua imetykseen, soitin kelloa, sama hoitsu tuli, kuittas vaan oven pielestä soiton ja häipyi sanaakaan sanomatta vaikka pyysin apua. kukaan ei myöskään tullut kylvettämään meidän kanssa vauvaa, kaikkia muita opastettiin...

Vierailija

Synnytin v. 2004 loppupuolella. Aivan ihanat kätilöt sekä synnytysosastolla että synnyttäneiden osastolla. Saimme hyvää ja asiallista kohtelua.

Vierailija

ja vaikka synnytys ei ihan putkeen mennytkään (ei ollut henkilökunnan vika), jäi ihan hyvät muistot. Menisin uudestaankin Jorviin!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat