Miksi niin monessa talomallissa mennään pesutiloihin kodinhoitohuoneen kautta?

Vierailija

Mä en halua sellasta taloa ainakaan.

En halua mennä saunaan pyykkihuollon ohi...

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

ja mitä me sitten suunniteltiin, meillä on ulko-ovi kodinhoitohuoneessa, jossa on myös lasten " kuraeteinen" . En nyt sitten tiedä, onko sekään järkevää, että puhtaan pyykin käsittely on samassa tilassa kuin mistä kakarat kulkee kuravehkeissä...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mä en halua sellasta taloa ainakaan.

En halua mennä saunaan pyykkihuollon ohi...

Onko se huono itsetunto, joka käskee toimimaan vastoin omaa tahtoasi?

Vierailija

No tuntuu monilla olevan neliösitä kiinni, kun on niin " kätevää" ja ties mitä tunkea khh ja pukuhuone samaan tilaan. ;)

ja vaikka meillä olisi 80 neliön kämppä, niin siltikin siinä pitäisi olla oma pukuhuone.

Vierailija

Khh:n kautta kun kuljetaan usein sisään lasten kanssa, niin takuuvarmasti on lattia likainen ja puhtaat jalat on sitten kiva heti liata siinä suihkun jälkeen.

Meillä on erillinen pukuhuone - ei edustusta vaan ihan itseämme varten. Kyllä näihin neliöihin mahtuu kumpikin tila erikseen.

Vierailija

Miksi monessa pohjaratkaisussa kodinhoitohuoneeseen/pesutilaan kuljetaan KEITTIÖN kautta?

Onneksi meille löytyi mieleinen, jossa kyseisiin tiloihin mennään " käytävältä" :)

Vierailija

Onhan se kätevää, että kun menee saunaan, voi samalla laittaa likaiset vaatteet päältä suoraan pyykkiin. Ja pelkkä pukuhuone on aikamoista tilanhukkaa kotona.

Vierailija

Itselleni haluan samanlaisen ratkaisun omaan kotiini. Samaa mieltä kuin edellä, todella käytännöllistä jättää vaatteet suoraan pyykkiin ja mennä saunaan.

En muutenkaan ymmärrä näitä nykyajan " edustuskoteja" mitä ihan tavis-perheet rakentaa, esim. juuri erilliset pukuhuoneet ettei " tarvitse viedä vieraita pyykkikaaoksen läpi saunaan" , ja ruokailutilat " jossa voi seurustella vieraiden kanssa" . Mä kun rakennan talon itseni ja perheeni tarpeisiin enkä saunavieraita varten, joita saattaa käydä muutaman kerran vuodessa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat