Paras ystäväni laihdutti kolmessa viikossa 10 kiloa nutraamalla.

Vierailija

Aikaa tuosta nutrauksesta on 5 kk eikä painoa ole tullut yhtään takaisin. Päinvastoin sitä on lähtenyt nyt yhteensä jotain 25 kiloa sillä nutrauksen jälkeen hän muutti totaalisesti elämäntapojaan lisäämällä hurjasti liikunta. Sisukas tyyppi mielestäni..

mulla on toinen päivä nutrauksessa ja olen kuin persiiseen ammuttu karhu ;)

Onkos muita joilla nutraus on sysännyt painoa nopeasti alaspäin ja saanut aikaan elämäntapamuutoksen? Itsellä paljon pudotettavaa ja ystäväni toimii kannustimena.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Minä laihdutin BMI 24:stä 22,5:een nutraamalla, mulla se toimi, nutrasin 2 viikkoa ja sitten osanutraillen ja muuten kevyesti syöden. Ja laihtuminen on jatkunut vaikka käytän nutrituotteita nyt tosi harvoin.

Ja kävin salilla ja urheilin muutenkin. Selvästi läskiä lähti, rasvaprossa laski 29:stä 25:een:)

Vierailija:

Lainaus:

Niissä aterioissa ei nimittäin ole riittävästi proteiinia turvaamaan normaalipainoisen lihakset. Kuten edellä jo sanottiin, normaalipainoinen pääsee bikinikuntoon syömällä suht. normaalisti, mutta kuitenkin vähemmän kuin kuluttaa ja harrastamalla liikuntaa, joka muokkaa lihaksia (bodypump, kuntosali isoilla painoilla)

Vierailija

Mutta, miksi ihmeessä te normaalipainoiset nutraatte? Saman asian ajaa salaattikuurit ja taatusti kivempaa kuin noiden litkujen juonti.

Vierailija

saako siis oikean ruoan syödä ja mitä muuta? miltä ne maistuu,jne.. vois harkita tuota,paino noussut viimeaikoina aikamoista vauhtia!!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

mutta ei timmissä kunnossa niin sitä kroppaa ei kyllä laihduttamalla saa bikinikuntoon. Sorry vaan. Pitäis harrastaa jotain kehoa muokkaavaa liikuntaa, laihdutus ei ole aina se oikea keino.

Ja aina olen kyllä ihan oikeasti laihtunut bikinikuntoon! Talvella sit tulee syötyä enemmän, ja aina tulee se n.3kiloa, mutta sit taas nutrauksella otan sen pois. Mulla toimii tosi hyvin. olen 166cm/56kg (talvisin), ja ennen kesää sitten 53kg.

Vierailija

Itse nutrasin 5 päivää, tulos - 3,5 kg:a. Mulle oli ehdoton maksimi, en olisi pystynyt juomaan niitä litkuja pitempään. Elämäntapa meni uusiksi mullakin, nyt liikun ja syön järkevästi ja vähemmän! Nyt painoa tippunut 7 kg:a.

Tsemppiä ap, kyllä se siitä!

Vierailija

Ei kyllä ole ylipainoa, liekö se sitten vaikuttaa että noin hitaasti tippuu... Viikon vielä kärvistelen... 3 kg on alunpitäenkin ollut tavoite.

Vierailija

Niissä aterioissa ei nimittäin ole riittävästi proteiinia turvaamaan normaalipainoisen lihakset. Kuten edellä jo sanottiin, normaalipainoinen pääsee bikinikuntoon syömällä suht. normaalisti, mutta kuitenkin vähemmän kuin kuluttaa ja harrastamalla liikuntaa, joka muokkaa lihaksia (bodypump, kuntosali isoilla painoilla)

Vierailija

Tosi moni varmaan saa syötyä rahkaa purkista siltänään, maustamaton jugurttikin on parempaa. Sitäpaitsi jugurttiakin saa nykyään muulla kuin sokerilla maustettuna.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat