Paljonko olisitte valmiita...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

maksamaan tiedosta, että onnistutteko koskaan saamaan plussaa ja pienokaista ja poistamaan epävarmuuden?

Minusta tämä epävarmuus tulevasta on todella kamala tunne ja voisin maksaa ihan mukavastikin, jos voisin tietää, että tulevaisuudessa onnistumme hoidossa.

Kommentit (2)

Vierailija

Osuit Sazi naulankantaan!!! Mielestäni myös tämä ikuinen epätietoisuus siitä saako ylipäätään koskaan lapsia on tässä lapsettomuudessa kamalinta! Esimerkiksi vanhempani, jotka tietävät lapsettomuudestamme, " lohduttavat" minua usein epäonnistuneen hoidon jälkeen, että kyllä se aikanaa tulee! Mistäs hemmetistä ne sen muka tietää!!!! Oonkin nyt niille tiukkaan sävyyn sanonu, että sehän tässä kauheinta onkin, kun ei tiedä tuleeko sitä vauvaa ylipäätänsä ikinä...

Minua rauhoittaisi huomattavasti tieto, että esimerkiksi vaikka vasta viiden vuoden päästä saisimme lapsen, mutta saisimme kuitenkin. Nyt tässä elää koko ajan epätietoisuudessa... Mutta toisaalta, kun ajattelen vuoden taaksepäin, jolloin olin ihan varma raskautuvani kesän aikana ja nyt kun vieläkin ollaan syli tyhjänä ilman vauvaa, enpä tiedä lisäisikö toisaalta tieto vain tuskaa...

Vierailija

Hyvä kysymys.. mahdollisesti hyvinkin paljon.. varsinkin jos sais tietää päivämäärän että koska synnyttää terve lapsi..

hmm.. no todellisuudessa en maksais mitään mut ainahan ajatuksella voi leikkiä =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat