Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakenjat/remontoijat...

Vierailija

Mitä materiaalia seinään??

Meillä uusi koti piakkoin siinä vaiheessa, että seinien materiaalia pitäsi alkaa valitsemaan.

Millaista tapettia nykyisin laitetaan? Siis mikä muoti? Laitetaanko boordeja ja miten päin? Mihin kohtaan seinää?

Vai maalataanko kenties? Millaisella " kuviolla" ? Telalla? Vai kentis jotain maalattavaa tapettia? Entäs värimaailma?

Kommentit (4)

Vierailija

eli esim. yksi seinä on vaikkapa vaaleampi kuin viereinen seinä/seinät. Kuitenkin kannattaa valita värit toisiinsa sointuvat,samasta väristä vaikka kaksi eri sävyä. Boordit ei ehkä enää oo ihan niin kova juttu,joskin lähellä katon rajaa sopii tapetin tai maalin kanssa mielestäni hyvin. Yleinen värimaailma on käsittääkseni aika " salliva" ,eli omien mieltymysten mukaan kannattaa sisustaa,että sitten viihtyykin itse.

Vierailija

Ihan vaan ajattelin pohjustaa huomista sisustuskauppareissua. Aikaa on rajoitetusti ja päätökset on tehtävä nopeasti. Mulla ei ole mitään hajua nykytrendeistä ja tämän ajan mukaisen kyllä teen=)

Vierailija

Miksi haluat tietääm mitä nykyään laitetaan seiniin? Mitä sillä on merkitystä? Kannattaisiko laittaa sellaista, mistä itse tykkää?

Kymmenen vuoden päästä se on kuitenkin vanhanaikaista, tai no jo viiden vuoden päästä oikeastaan...

Uusimmat

Suosituimmat