Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syökö joku mirtatsapiini ennapharma masennusl. ja ootko lihonut siitä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

itse alotan ja sivuvaikutuksena näyttäis olevan lihominen...

Kommentit (1)

Vierailija

Sivuoireista ainoa oli tuo painonnousu. Muuten tosi hyvä lääke, vaikuttaa nopeesti jne. Ajattelin, että painonnousu on pieni harmi. Mulla paino putos kohisten kun lääkkeen lopetin. Ehkä se olis auttanut, kun olis vahtinut syömisiään järjellä, koska ruokahalut on sen lääkkeen kanssa ihan suhteettomat. Jos ei muista mitä on jo syönyt niin mä ainakin söin vaan lisää eikä tuntunut missään... Siis jos tarkkailet painoasi ja sallit muutaman kilon nousun ja koitat muistaa mitä olet jos syönyt ja jätät syömättä lisää jos ei ole tarvis syödä oikeasti, niin saat varmaan jotakuinkin pidettyä painonnousun hallinnassa. Se on hyvä lääke, ja jos on henkisesti ok, niin mitä sitä parista kilosta välittää. Paranemista sulle.

Uusimmat

Suosituimmat