Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus ja miesten kiinnostus

Vierailija

Raskaana oleva nainen herättää minussa eroottisia tunteita, joissa on mukana myös hellyyttä. Katselen mielelläni marketissa odottavia naisia. Yritän kyllä olla varrovainen, koska luulen, että kaikki eivät siitä ollenkaan pidä. Olisikin kiinnostavaa tietää oletteko odottajat huomanneet, että miehet katselevat teitä ja miltä se teistä tuntuu?

Kommentit (3)

Vierailija

Kokevatko monet miehet ison vauvavatsan kiihottavana?

Oma mieheni kokee, huomaan että kiihottuu kun harrastamme seksiä ja vatsani näkyy kunnolla, joko että olen päällä tai hän istuma asennossa päälläni, katsoo vatsaani ja tulee tosi nopeasti.

Onko siinä isossa mahassa jotain pervoa joka saa miehen sekoamaan...?

Vierailija

Jos on hyvä fiilis, niin ei tuijottelu juurikaan haittaa. Huomaan itsekin katsovani, jos jollakin on esim. tosi iso nenä tms, niin eiköhän maha aja " saman huomiota herättävänä asiana (???)"

Jos taasen on huono päivä ja kiristää, turvottaa, painaa... Tulee olo, että " tuossa nuo valasta katselee juu" ja varmasti ihmettelevät perseeni kokoa tai muuten kauheaa olemustani.. Tai arviovat minua äitinä tai-tai..

Eli mielialasta kii..

Vierailija

Itse en sitä pahana pidä, pikemminkin iloisena asiana. Toki on päiviä jolloin todellakin tunnen olevani kuin hylje, lihava ja kömpelö. Mutta noin pääsääntöisesti, kiva se on jos toisessa herättää jotain positiivista vipinää ;).

Olenhan muutenkin kotonakin erittäin innokas rakastelulle ja hellimisellä juuri tässä tilassa.

Uusimmat

Suosituimmat