Vituttaa sen verran...

Vierailija

ajattalin kuukausi sitten, että seuraavan kerran juon vasta juhannuksena, mutta en kestänyt.

KIITOS miehelleni, joka antoi minun ymmärtää, että vuokkrat on maksetttu, ennenkuin tuli postissa ilmoitus, että viimeisltä 3kk vuokra maksamatta, häätö, jossei 7 pvän sisällä makseta.

Kiitos kun et kertonut, että meillä on raha-ongelmia. VITTU!!!

Kommentit (9)

Vierailija

Itkettää, muttei se auta. Laitoin vuokranantajille mailia, jos saisin soviteltua asian nyt kun tiedän missä mennään.

Älkää kukaan ottako vähäpuheisia isoegoisia miehiä, tai älkää antako sellaisille vastuullisia hommia.

-ap-

Vierailija

Muuten hyvä mies, että aina jos on rahaa taskussa niin miehen tekee mieli tuhlata se. Sen takia minä pidän kaikki rahat, maksan vuokran ja muut laskut ja annan miehelle rahaa kun tarvii. :) Hehheh, oon vähän niinkun äiti, mutta rakastan miestä silti. <3 :)

Voisitteko tehdä samalla tavalla tästä eteenpäin?

Vierailija

Ja nyt nähtiin se, olen aina ollut se joka hoitaa meidän perheen raha- asiat, ennen opiskeluja, KARMEE pettymis,

SIIIS KAUHEETA kun saa tietää, ettei maksukehoituksista huolimatta ole hoidettu vuokraa. Jos se olis kertonu ajoissa, niin olisin palannu takas duuniin, niin olis pärjätty, nyt lopetin koulun ja saan huhkia monin kerroin jotta saamme maksettua rästit...

Niin on pahamieli..

Vierailija

jep mun ex pelasi vuokrarahat,koko palkan monen kuukauden ajan ja mä en tajunnu mitään,,se lainaili sitte jokapuolelta että sai ruokaa meille ja mä olin ihan kauhuissani kun sain tietää,sinne meni ukko ja kämppä,lasten kans jouduttiin asuu jonkin aikaa meidän vanhemmilla ennenkuin saatiin asunto,se oli hirveätä.

Vierailija

Nyt otat heti yhteyttä vuokran antajaan ja alat selvittää asiaa. Samalla selvittelet mistä saisit vuokrarahat kerättyä.

Ja sitten alat itse maksaa vuokrat ja kaikki muutkin, kun miehestäsi ei näköjään ole siihen. Mieheltä kaikki oikeudet pois ainaskin sinun rahoistasi ja miehelle vaan enää taskurahaa, kun ei näköjään osaa käyttää rahaa.

Hoida asiasi kuntoon ennen kun pahenevat!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat