Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Verkostomarkkinoijan äö nolla?

Vierailija

Voi hyvää päivää sentään. Ystäväni on liittynyt verkostomarkkinoijaksi ja on ihan tohkeissaan tästä uudesta rahan ansaitsemismuodosta. Hän soittelee, enkö voisi tulla mukaan bisnekseen, hän esittelee upeita verkostomarkkinoinnista hankkimia tavaroitaan (kahvinkeitin, pyörä..) Aina kun kuulen/näen häntä, hän vouhottaa verkostomarkkinoinnistaan! " Tämä on aivan uusi juttu, tällaista ei ennen ole ollut Suomessa"

Herää vain kysymys, että mistä näitä tumpeloita oikein sikiää, ketkä liittyy mukaan verkostomarkkinointiin. Itekki olin joskus Moven esittelyssä, ja kai minä tervejärkisenä ihmisenä tajusin saman tien, ettei touhussa ole mitään järkeä. Silti ihan kauhean monet menevät mukaan ja huomaavat pian, että ovat menettäneet rahansa.

Kuuluuko sinun ystäväpiiriisi näitä hurahtaneita? Oletteko laittaneet välit poikki, kun ette ole jaksaneet enää kuunnella vouhotusta? Oletko itse joskus harkinnut lähteväsi mukaan bisnekseen?

Kommentit (3)

Vierailija

Enkä kyllä tajua mihin voisin rahani hukata. Joudun ostamaan esittelytuotteet, mutta ne jää sitten mulle käyttöön ja saan ne ihan kohtuuhinnalla. Yhtään jälleenmyyjää minulla ei ole,ansaitsen ihan omalla myynnillä. En paljon, mutta harrastushan tämä onkin.

Vierailija

Mutta tutuille olen kerran asian selittänyt. Jos ei kiinnosta niin ei sitten. Enkä kyllä liiketoimintaa ole oikeastaan kenellekkään suorilta tarjonnut. Ekaks tuotteita, jos alkanut käyttämään ja todennut hyväksi niin sitten selittänyt liiketoiminnan.

Monet tutut eivät ole innostuneet tuotteista joita kauppaan. Se on ihan ok. En minä oikeasti kuvittelekkaan, että kaikki ihmiset haluaisivat näitä tuotteita käyttää. Siitä olen varma, että heille olisi niistä hyötyä, mutta jos ei kerta selityksellä usko niin en voi mitään asialle.

Siis pointtina että kaikki verkostomarkkinointiin kuuluvat eivät ole ystäväsi kaltaisia.

Uusimmat

Suosituimmat