Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomimammat ja miehet

Vierailija

Olimpa loma-matkalla ja enpä enää ihmettele miksi täällä valitetaan miksi miehet eivät halua vaimojaan. 20-30 kiloa ylipainoa ja selluliittia reisissä ja mahassa uimarannalla, olin Kreikassa. Ja se rantamuoti, yhdellä naisella oli koko viikon samat lilat sortsit ja vaaleansininen t-paita, missä oli bikinit hei haloo?Ympärillä parveili kauniitta Kreikkalaisia naisia bikineissään, ei ihme että miehet kävi kuumana. Sitten se muu olemus ja pukeutuminen, sitä ei täällä osata, eräs äitykkä veti lentokoneessa jalkaansa sukat ja siihen päälle sellaiset urheilusandaalit, miehensä käänsi päänsä pois kun huomasi. Ihan oikeesti vähän arvostusta sitä omaa kumppania kohtaan ja alkakaapa katsella peiliin että kurkistaako sieltä se seksikäs kiihottava nainen vai itsensä unohtanut,lössähtänyt ylipainoinen äiti?

Kommentit (2)

Vierailija

mäki huomasin saman..mut miehet o lössähtäneet. oltiin bulgariassa ja suomalaisilla miehillä tennissukat ja sandaalit ja valtava kaljamaha..entäpä ne bulgarialaiset miehet..laihoja lihaksikkaita tummia komioita uroita..nam

Vierailija

Itse pidän itsestäni huolta, eikä mies silti halua seksiä, ei ole koskaan ollut erityisen halukas. Olen mm. kokeillut laihduttaa itseni erittäin hoikaksi, mutta koska silläkään ei ollut vaikutusta miehen haluihin, annoin painon nousta taas ihan normaalipainon lukemiin.

Kyllä siinä tulee kiusaus antaa itsensä plösähtää, kun ei millään ulkonäköönsä panostamisella ole mitään vaikutusta mihinkään. Mies ei kehu, ei huomioi eikä halua yhtään sen enempää, olin sitten 20 kg ylipainoinen verkkarimamma tai hoikka, timmi ja meikattu.

Ja kun mies itse kulkee aina niissä samoissa ikivanhoissa Halpa-Hallin t-paidoissa ja lenkkareissa, parta ajamatta ja hiukset leikkaamatta... Huoh.

Uusimmat

Suosituimmat