Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Missä asennossa vauvanne pikkuvarvas oli rv8+4??

Vierailija

Ja yritettiinkö sitä varpaan asentoa mitenkään vaihtaa? Pitikö olla kauan sairaalassa seurattavana?

Pliiis kertokaa kokemuksia... Kauhee paniikki!

Anoppi pelotteli mua, että mun vauvan pikkuvarvas töröttää kummasti vatsan läpi ja kuulemma kasvaa kieroon :´( Nyyh...

Kommentit (6)

Vierailija

Mä olen parkunut koko illan, kun anoppi letkautti ton kahvipöydässä :´(

Toivottavasti kaikki on kuiten hyvin... Pitää kyllä kysyä vielä neuvolasta. Onneksi on aika jo viikon päästä ;)

Kiitti kaikille vastanneille! Ja mä kerron kuulumisia sitten kuinka kävi siellä neuvolassa ;)

Vierailija

Meilläkin törrötti varvas noihin aikoihin ja laskeutui vasta kolme päivää ennen syntymää. Sairaalaan en onneksi joutunut, koska myös vauvan peukalo pystyssä koko ajan. Eli lapsella varsorlibiima, joka on täysin haitaton.

Onnellista odotusta, varmasti kaikki menee ihan hyvin.

Vierailija

oli vauvalla tosi kippurassa ja haittasivat mahassa polskuttelua! Varpaat leikattiin heti sektion jälkeen. Enää on karsastusta silmissä eli kaikki meni tosi hyvin!!!!! Tsemppiii!

Vierailija

Taidan soittaa varalta päivystykseen.. Mitenhän tuo minun " höppyli" voi masussa... Se kyllä potkii aika villinä, mutta se varvas töröttää aika pahasti :( Mahassa on semmoinen 0,05 millimetrin korkuinen kohouma, joka tärisee... Onkohan se varvas jotenkin puristuksissa?

Uusimmat

Suosituimmat