Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kollega sai läppärin, meikä on kateellinen

Vierailija

töissä uusitaan tietokoneita. mullekin on tulossa uusi, mut pöytäkone, katoin, et kolleega on saanut läppärin. multa ei oo kysytty haluaisinko läppärin. ja tuskin kolleegaltakaan on, vaan hän varmaan käyny juttelemassa pomolle että tarttee sellasen.

meikä ei edes ole varma, haluaisiko läppärin, kun ne ei mun mielestä toimi niin hyvin kun pöytäkoneet. siitä huolimatta jokin hassu kateus pistää mieleen.

olisitko sä kateellinen kolleegallesi, joka sai läppärin, kun sulle tulee pöytäkone?

Kommentit (2)

Vierailija

... on työpuhelimena tavallinen känny. samoin yksityispuhelimena 3210. oon halunnu pitää työkännyn ja oman kännyn erillään, kun on ruhtinaallista, ettei tartte lomalla vastata työpuheluihin.

nyt mua kiinnostaisi hommata 3g-puhelin. ei niinkään 3g-ominaisuuden kannalta, mut grps:n ja sen, että saa katottua dokumentteja.

kannattaisikohan kysyä pomolta, voisko sen hommata työkännyksi? meikä on niin huono kysymään. sama kuin palkankorotuksen kanssa. oon jo pidempään miettiny, et pitäis kysyä, kun vastavalmistuneiden palkat huitelee samoissa mitä mun, vaikka oon ollu viisi vuotta työmarkkinoilla.

vaan munlaisten naisten takia naisen euro on vaan 80 senttiä.

alkup.

Vierailija

.-.. muistitikun kanssa. ostin omilla rahoilla, mut käytän paljon työtiedostojen siirtoon. ei tullu mieleen kysyä et työnantaja maksaisi.

myöhemmin on niitä ilmestyny muillekin töissä, vaan työnantaja on maksanu ainakin osan tikuista.

Uusimmat

Suosituimmat