Kestääkö kohtu useimmiten monta sektiota? Vai onko yleisempää että

Vierailija

ei kestä kuin muutaman? Kumpi tavallisempaa?

Kommentit (13)

Vierailija

Ole tyytyväinen niihin lapsiin, joita sinulla jo on ja usko lääkäreitä äläkä av-palstan " asiantuntijoita" . Se on satoja kertoja jo perusteltu ja todistettu, että sektioita ei voi olla kuin hyvin rajallinen määrä.

Vierailija

Minä tosiaan olen yllyttänyt tämän tuttunikin tulemaan joka vuosi raskaaksi ja synnyttämään sektiolla :DD

Ja ensinnäkin: minä en ottanut asiaan myönteistä kantaa. Vastasin vain kysymykseen. En millään lailla yllyttänyt ap:stä sektioon!

Helvetti mikä järjen jättiläinen.

2

Kakkonen ja nelonen, minä kysyn teiltä mikä vastuu teillä on ottaa asiaan myönteisesti kantaa?

Yllytätte suorastaan naisia ottamaan riskejä? Eikö ole minkäänlaista omantunnon tuskaa kannustaa toisia? Ette voi tietää mitä lääkäri on sanonut ap:lle, minkälainen hänen terveytensä on, miten epäonnistuneita, pahasti arpeutuneita sektiohaavoja hänellä on ja kuinka monta lasta on jo sektiolla maailmaan saatettu!

Pientä vastuuta sanomisistanne. Kehottaisin kuuntelemaan edelleenkin lääkäreitä, jotka yksilöllisesti pystyvät sanomaan missä menee raja, kuin näitä " anna mennä vain" -tyyppejä. T:3

Vierailija

Syntisiltäkö on sektiot kielletty? Ja enemmän kuin kaksi lasta on kielletty?

Todella hyvä logiikka sinulla 3. Jos noilla perusteilla sanot jo lestaksi :D

2

Vierailija

Yllytätte suorastaan naisia ottamaan riskejä? Eikö ole minkäänlaista omantunnon tuskaa kannustaa toisia? Ette voi tietää mitä lääkäri on sanonut ap:lle, minkälainen hänen terveytensä on, miten epäonnistuneita, pahasti arpeutuneita sektiohaavoja hänellä on ja kuinka monta lasta on jo sektiolla maailmaan saatettu!

Pientä vastuuta sanomisistanne. Kehottaisin kuuntelemaan edelleenkin lääkäreitä, jotka yksilöllisesti pystyvät sanomaan missä menee raja, kuin näitä " anna mennä vain" -tyyppejä. T:3

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat