Kaikki kokemukset EHKÄISYLAASTARISTA?? Hyvät ja hunot??

Vierailija

Harkitsen ehkäisylaastaria mutta haluaisin kuulla ihmisten kokemuksia ja mielipiteitä sitä...? Kertokaa te jotka tiedätte....!!

Kommentit (14)

Vierailija

mutta päätin sinnitellä, enkä ole katunut. Kun oksettava olo loppui, ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia. Tai on ainakin ollut lievempänä. Mulla on pillereistä hävinnyt myös seksihalut, mutta laastarin kanssa olo lähenee sitä, kun ei käytä ehkäisyä ollenkaan. Jipii. :) Lopetin ehkäisyn käytön pari kuukautta sitten, ja oireilua (turvotti, nipisteli mahaa: luulin jo olevani raskaana!) oli aika paljon, mutta se meni parissa viikossa ohi.

Hajamieliselle on kätevä, koska tarvitsee muistaa vain kerran viikossa, esim joka perjantai vaihtaa. Laastari on myös sen verran pieni, että voi kesällä laittaa bikinin pöksyjen alle jäävälle alueelle. Suosittelen lämpimästi!

Vierailija

Ei mitään sivuvaikutuksia, mutta kankussa ainakin kerää kauheasti nukkaa. (eli ei mikään kaunis näky) Siksi pidänkin laastaria nykyään selässä rintaliivien alapuolella.

Itse olen kuitenkin tykännyt ja käytän sitä jatkossakin. Pillereitä olin todella huono muistamaan, joten tämä on minulle ainakin paras vaihtoehto.

Vierailija

Minulle ei ole sopinut aiemmin yksikään e-pilleri ja lääkäri suositteli aluksi minulle e-laastaria, juuri pienemmän hormoonipitoisuuden takia. Valitettavasti minulle tuli triplasti pahemmat oireet kuin e-pillereistä. Nyt on käytössä uskomatonta kyllä, hormoonikierukka ja ei ole tullut mitään pahoja oireita, toisarvoisia kylläkin (ihokarvojen kasvu, akne). Todennäköisesti seuraavaksi sterilisaatio.

Vierailija

munasarjakystien estämiseksi. Vuoden olen käyttänyt ja erittäin tyytyväinen olen. Estävät munasolun irtoamisen kuten pilleritkin, mutta hormonimäärä vaan puolet pillereistä. Maksavat 39¿/3kk.

Vierailija

Kiitos, oli sentäs joku vastannutkin!! :)

Eilen mun olis pitänyt aloittaa uusi pillerilaattaa mut mulla on nyt reilun viikon verran särkenyt päätä ihan joka päivä ja sit menkatkin oli tosi ihmeelliset. Tota migreeni juttua mä pelkään että saako sit siitä kärsiä jos alkaa käyttämään tota laastaria, mut vielä olisin kiitollinen muistakin mielipiteistä.

-ap

Vierailija

Käytin puolivuotta ja jouduin lopettamaan käytön lääkärin päätöksellä.

Oireeni: Jatkuva päänsärky, oksentelua aina laastarin laiton jälkeen 2-3 päivää, pallea kipu, verenpaineiden voimakas nousu, näköhäiriöt, voimakas laihtuminen, anemia.

Vierailija

On tykännyt. Helppoa kun ei tarvii muistaa kun kerran viikossa vaihtaa laastari. Hänellä ei ainakaan ole tullut mitään erityisiä sivuvaikutuksiakaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat