Asuuko joku samassa asunnossa/talossa missä mies on asunut myös exänsä kanssa?

Vierailija

Minä asun ja se vaivaa mieltäni paljon.. kohtalotovereita? Mistä syystä asutte?

Kommentit (13)

Vierailija

ja tietysti kaikki keittiökalusteet ja muut on samat jne.. verhoilla ja matoilla koitan saada omannäköisyyttä, mutta en oikein tiedä..

On niin hankala tilanne, mies on ihana, meillä menee hyvin.. kaikki olisi niin täydellistä kun ei olisi tätä jeetunan taloa ja pakkoa pysyä täällä.. ei erotakaan viitsisi kun viimein ihana miehen saanut, mutta pelkään että tämä asia vaivaa mua vielä kymmenenkin vuoden päästä

Vierailija

Ja kyllä ahdisti vaikka huonekalut yms oli eri ku ex aikaan mut siltikin. Sit ex vielä paukahti paikalle ku kotiinsa kertaalleen niin sit riitti.

Vierailija

Asia on juurikin noin.. huonekalut ovat tosiaankin ollut jo appieksien tässä asuessa jne..

Mulla on samankaltaisia ongelmia ihan fyysisesti tekee joskus pahaa ajatella tuota exää.. välillä oikein ryven itsesäälissä ja kiusaan itseäni tuolla asialla.. mun korvien välissähän se on ja vain minä voin lopettaa tuon asian vetvomisen..

Jään miettimään sanojasi 13..

Ap

Vierailija

kotitilalla, jossa myös miehen exvaimo asunut. Äitiä harmitti niin kovasti, et teetti aika isot rempat ja linkas kaikki exän valitsemat taulut, matot, verhot, huonekalut ym.. pihalle ja osti uudet. Mauttomia olivat kyl muuteski.. ;)

15vuoden jälkeen exän haamu on jo haalennut. :))

Vierailija

Mä olen ollut ihan vatsanväänteissä miehen entisestä avovaimosta monta vuotta - en epäile että niillä olis suhde, mutta se suloinen söpö tyttö vaan saa mut ihan raivon valtaan kun vaan ajattelenkin sitä, se on niin täydellinen jotenkin ja saa mut tuntemaan oloni tosi huonoksi...

Viime talvena mies halusi välttämättä kutsua sen entisen naisensa synttäreilleen ja olin tosi voimakkaasti sitä vastaan - arvelin, että en kuitenkaan pysty hillitsemään itseäni ja teen jotain tosi tyhmää siellä juhlissa. Mies kutsui sen kuitenkin ja niinhän siinä sitten kävi että suutuin miehelle tajuttomasti, lähdin itkien bileistä ja kävelin varmaan 10 km yöllä kotiin ja soittelin raivoissani viiden minuutin välein miehelle, joka ei voinut poistua juhlista mihinkään kesken kaiken. Sen jälkeen hävetti niin paljon, että alkoi vihdoin raksuttaa että se on lopultakin vain ja ainoastaan mun asia lopettaa tossa asiassa vellominen. Mies saa olla kaveri entisen avovaimonsa kanssa, mä en voi sitä mitenkään kieltää (on kaveri myös viimeistä edellisen tyttöystävänsä kanssa ja se on mulle ihan ok) - olen itsekin läheisissä väleissä oman entisen poikaystäväni kanssa enkä ikinä luopuisi siitä jos mieheni haluaisi.

- Ap, eikö niin, että ne huonekalut on olleet siellä jo ennen tätä ex-naista, siis ei hänkään ole niitä valinnut eikä välttämättä niistä yhtään tykännyt. Mies ei ole enää hänen kanssaan ja jos haluaisi olla, varmaan olisi edelleen, eikö niin? Niin, hän haluaa olla sinun kanssasi ja sinä hänen kanssaan. Ex-nainen on osa miehesi menneisyyttä - sinä ja teidän elämänne on nykyisyyttä. Turha myrkyttää nykyhetkeä menneisyyden asioilla, joita ei voi miksikään muuttaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat