kertokaa mulle viisaammat, miksi soseet menee ihan löysän vetiseksi,

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

vauva ei jaksa syödä koko purkkia, joten otan osan soseesta purkista lautaselle ja loput laitan jääkaappiin. Melkein aina kun seuraavan kerran alan syöttämään samaista ruokaa, eikä ole siis voinut mennä vanhaksi, koska monesti samana päivänä olen huomannut tämän.

Pitääkö kohta kysyä " Martta-liitosta" , mistä tämä johtuu ? Ruuan rakenne muuttuu ? Ärsyttää kun ruokaa menee hukkaan. Taidan ottaa yhteyttä soseen valmistajiin. Eikö muut ole huomanneet samaa ?

Kommentit (4)

Vierailija

mutta pelkästään jogurtissa. Siis sellainen joka on lasipurkissa, kun taas tetrassa oleva jogurtti pysyy hyvänä?! Muissa soseissa en silloin huomannut tätä ilmiötä..

Vierailija

sitä voi muka enää sitten antaa??

ei kai se pilalla ole, soseessa oleva vesi varmaan vaan jää pinnalle kun painavampi matsku menee pohjaan. kyllä mä olen sitä antanut kun purkissa kerran sanotaan että säilyy avattuna jääkaapissa noin viikon.

Vierailija

...mutta vain Pilteissä. Niissä on sellaista riisitärkkelystä joka jostain syystä menettää kiinteytensä avaamisen jälkeen jos sitä ei heti tarjoa. Tuntuu pahalta kun ei voi kotimaista suosia. Olen myös yrittänyt syöttää sitä " velliä" sitten pullosta, lusikalla ja hörpyyttämällä mutta on sellaista sotkemista että menee suurin osa hukkaan. Joten meillä kotitekoisten lisäksi syödään Hippiä ja Semperiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat