Voiko pyllyreikä väljistyä liian isoista kakkapökäleistä. Ja ei, ei ole provo.

Vierailija

Pieruja karkailee koko ajan, ja syynä taitaa olla kivikovat kakkapökkäleet, mitkä ovat isoja. Luumu ei auta. Muita vinkkejä?

Kommentit (15)

Vierailija

Mutta harvinaista, yleensä suoliston sisäseinämä hiertyy ennemmin verille ja tulee kovan kakan kanssa ulkopuolelle ns. peräpukamaksi. Näitä esiinluiskahduksia on aika monta kuukausittain.

Tiesittekö muuten että peppureiän sulkijalihas on eräs hienoimmista ihmiskehon lihaksista. Yleensä se tunnistaa tulemisen laadun, eli ilmaa, nestettä, kiinteää. Se osaa rentouttaa itsensä ja ennenkaikkea, lihas on pyöreä. Itse olen tutustunut luennoilla ko. lihakseen tarkemminkin

Vierailija

Mutta oikeasti. Mä kärsin ummetuksesta ja kovista ulosteista koko ikäni siihen asti kunnes päätin laihduttaa karppaamalla. Alussa vaiva vähän pahenikin, mutta sitten maha alkoi toimimaan päivittäin ja helposti. Vaikka karppasin vain pari kuukautta (paino ei kyllä laskenut mutta olo koheni, varmaan hiivasyndrooma tai vastaava sillä kuurilla lähti) niin sen jälkeen on maha toiminut kuin unelma jo puolitoista vuotta. Jos olet epätoivoinen niin suosittelen.

Vierailija

Sitä ei suositella tehtäväksi kovin usein, sit vaan pitää yrittää pitää ruokavalio sellaisena että kakka luistaa :)) Mulle apuna on kevytmehut, siis nää lantrattavat lightit, niissä kun on makeutusainetta. Jos alkaa kakkausväli venyä niin juon vähän liikaa tuota mehua niin johan toimii taas.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat