Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ANOPPI!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

pakko purkautuu.. meillä on kolme lasta joista vanhin ja nuorin on kilttejä ja rauhallisia.. mutta keskimmäinen (2v) on vilkas ja eläväinen mutta ei missään tapauksessa ilkeä.. Aina kun olemme anoppilassa se muija seuraa tätä keskimmäistä ja komentelee.. iihan sama mitä se tekee.. esim. viimeksi aukas yhtä kaapin ovea ja oli jo laittamassa kiinni ni eiköhä tää akka pinkassu komentaan ja aina tosi äkäisesti ärähtää " kuule X nyt mummo suuttuu sulle" säälittää tää pikku mies!

Kommentit (5)

Vierailija

lue ajatuksen kans se teksti!!!!!!!! kerroin et se ei tee mitään pahaa mihin pitäs puuttua mut ku puuttuvat kaikkeen!!!! ja nimenomaan sen keskimmäisen tekemiseen..

Vierailija

Tosin lapsia ei ole kuin yksi. Minä jos kiellän poikaa niin appi sanoo:" Voi eikö ne anna sinulle sitä ja tätä." Jos en kiellä niin sekään ei ole hyvä.

Apella on ihme tapa esitellä pojalle tavaroita kirjahyllystä ja kun poika ojentaa kätensä haluten katsoa lähemmin kyseistä tavaraa niin appi tempaisee esineen pois pojan ulottuvilta ja ilmoittaa ettei voi antaa kyseistä esinettä pojalle. Mielestäni tuommoinen on lapsen kiusaamista.

Mies on vallan ihana (useimmmiten) mutta appivanhemmissa on kyllä kestämistä...

Vierailija

ja se viel jos tää keskimmäinen koskee ihan sama mihin vaikkapa esim. kirja hyllyllä olevaan muoviseen kippoon mikä ei varmasti mene rikki ni se otetaan pois. ja itse kyllä puutun olennaiseen eli jos lasi esineitä tai muuta otetaan ni kyllä itse otan ne pois..

Uusimmat

Suosituimmat