Ehdotuksia Euroviisujen onnistumiseksi SUOMESSA!

Vierailija

Paikaksi on otettava todennäköisesti Helsinki ja Hartwall areena, ihan faktojen vuoksi.

Teema voisi olla jotain nykyaikaista?? Ei mitään antiikin kreikan tyyppistä saamelaisjoikutusta (olen lapista), vaan jotain mikä kertoo nykyajan Suomesta.. Itse ainakin vaihdan kanavan aina kun tulee näitä antiikinkreikka tyyppisiä taidepläjäyksiä..

Voishan niitä jonkun verran olla, mutta koska voitimme ja tavallamme osoitimme uuden suunnan kisoille niin tuntuu tyhmältä jauhaa samaa paskaa kuin aina! Jotain uutta ja yllättävää!! Oikeasti!!

Mitäs muuta.. No niissä postikorttivideoissa vois olla vaikka sitten tätä kulttuuria ja historiaa..

Mitäs mieltä muut?

Kommentit (6)

Vierailija

että ketkä olisivat sopivimmat juontajat suorassa lähetyksessä?

Naisjuontajaksi ehdottaisin Maria Guzeninaa kun hän ainakin osaa ääntää hyvin englantia ja on tottunut ison maailman meininkiin. Vai onko hän antautunut kokonaan politiikalle?

Mutta miesjuontaja? Kuka olisi hyvä?

Vierailija

Vain muistanko ihan väärin?

Miehistä itse komeus olisi Mikko Leppilampi, musiikkimies sekin. Englanninkielen taidosta en osaa sanoa. Ja juontajan tulisi puhua myös sujuvaa ranskaa...

Jaana, miksei ja kyllä mulle Heikkikin kelpaisi, vaikka välillä sammakoita innostuessaan suusta päästelee.

Pliis, joku nuori komea mies, ei niitä tangomarkkinajuontajia eikä entisiä missejä!! Eikä Minna Haapkylä, kuten jossain ehdotettiin!

Vierailija

Eikä Marco Bjurtsrömiä, eikä, eikä niitä ois paljon, mutta nyt kun täytys niitä potentiaalisia ehdokkaita miettiä niin Ellen Jokikunnas on hyvä juontaja, vaikka entinen missi onkin...

Miehistä ehkä Joonas Hytönen olisi hyvä... ei vaan, ei missään nimessä!

Hmm onpa kinkkinen kysymys. Kuka mies sopisi euroviisujuontajaksi.

Nyt tulee mieleen vain hyviä naisehdokkaita, se tanssii tähtien kanssa naisjuontaja. Hän on erittäin kaunis ja kansainvälinen. Hermoili kyllä aika paljon suorassa lähetyksessä:( Ella Kanninen tais muuten olla...

Vierailija

maria G taitaa osata ranskaa? Mites meidän malleja ulkomailla, mikäs se oli joka seurusteli Edelmanin kanssa tulisko se? Tai sitten jo ehdotettu Kwanin se mies hahmo olisi myös aika edustava!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat