alkuraskaus ja runsas valkovuoto

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

otsikkokin sen jo kertoo eli onko teillä muilla ollut vastaavia oireita?Kun en nyt osaa sanoa voisiko olla alkuraskauden oireita vai kuukautisten esioireilua. Mulla tulee muutenkin helposti huono ja heikko olo, nyt tuntuu tosin kestäneen yhtäjaksoisesti jo muutaman päivän. Kierto on nyt n 20p, vaihtelee. Tuntuu että turvottaakin jne. muitakin oireita olen huomaavinani mutta ainakin tuo valkovuodon lisääntyminen on merkittävää, kirkasta limaa. Vai voisiko tuo limainen kirkas valkovuoto olla oviksen oireita? Tää on just tätä kun ei malttaisi odottaa testausta kun on saannut pettyä eikä se liian aikaisin kuitenkaan näy...kyseessä toinen vauvayritys. Esikoinen jo yli 3v. enkä enää muista juuri mitkä olivat silloin juuri alkuraskauden oireet kun oli keskenmenokin ennen pojan syntymää...

Kommentit (2)

Vierailija

Itselläni tullut valkovuotoa kuin teininä ikään koko raskauden ajan.Alushousut heti aamusta ihan " likaiset" .

Toivottavasti sinulla enteilee raskautta!

Oumai ja Gore Tex rv 30+5

Vierailija

Mä testasin just plussan ja olen nyt 5. raskausviikolla (vai onkohan se kuudes kun on rv5+0?) =) huoh kun ei noista tiedä..=)

Anyhow, mulla alko kirkas juokseva valkovuoto aika runsaana n. kp20 (kierto 28) ja jatkuu vieläkin..alussa lorahteli ihan jatkuvasti ja juoksin tietty veskissä tarkistamassa josko menkat olivat alkaneet..=) Turvotustakin oli kovin, joka helpotti sit vähän kun plussasin..nyt enää parina päivänä ollut housunnapit tiukat =)

t. poppis

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat