Jos 6+1 ei näy alkiota, onko kyseessä tuulimuna?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tänään ultrassa näkyi vain suurentunut kohtu, mutta ei mitään sisällä... lääkärin mukaan raskaus on kuitenkin ns. oikeassa paikassa. Onko tämä nyt se tuulimuna vai? Itse olen varma viikoista, lääkärin mukaan hedelmöitys on tapahtunut myöhemmin...

Kommentit (4)

Vierailija

Minulla Rv:ja tänään tasan 6 (laskettu viimeisistä kuukautisista). Eilen tuli housuihin verilammikko, jossa hyytymiä. Sitten vuoto tyrehtyi. Tänään UÄ:ssä ruskuaispussi ja ei selvää alkiota. Hiukan verenvuotoa. kuukautiskierto epäsäännöllinen joten raskauden kestoa vaikea tarkasti määrittää. Varmasti ei voitu sanoa onko kyseessä tuulimuna vai luultua varhaisemmilla viikoilla oleva normaaliraskaus. Vähän huonolta näyttää ja tuntuu kuitenkin minusta, menetin jo eilen toivoni kun verta alkoi tulla. Menetys tuntuu mielettömältä vaikka en ehtinyt olla kuin muutaman päivän ajan tietoinen raskaudestani ennen kuin tämä tapahtui. Muutamassakin päivässä ehtii jo miettiä, suunnitella, haaveilla monenlaista, vaikka tietää, ettei vielä pitäisi. Täytyy kuitenkin olla kiitollinen, ettei ole kohdunulkoinen, sitäkin ehdin pelätä.

Vierailija

mutta sellainen pieni möykky ultrakuvassa. Samoin mulle sanottiin, että raskaus on oikeassa paikassa mutta että muuta ei voi oikein vielä sanoa. rv 7+0 näkyi sitten jo selkeä syke. Joten minusta ei vielä automaattisesti tarvitse huolestua.

Vierailija

ettei vielä noilla viikoilla osattu sanoa mitään varmaa. Suurentunut kohtu, ruskuaispussi ja hcg koholla, mutta lääkärin mukaan " ei selvää intrauteriinista raskautta, dg abortus imminens" .

Tasan rv7 sitten näkyi alkio ja syke.

Älä vielä menetä toivoa,

t. itta rv23+4

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat