ruskeat menkat!

Vierailija

Mulla oli menkat 4 päivää myöhässä ja tänään ne alkoi. Mutta se on sellaista tumman ruskeaa!!! Ja joukossa on tummanruskeaa limaroipetta. Ja vuotoa tulee todella paljon vähemmän kuin yleensä. Raskaana en ole...Onkos muilla ollut tällaista???Mitä tää on??? mua pelottaa!

Synnytin 10kk, lopetin imetyksen 8kk sitten ja silloin menkat alkoivat. Sen jälkeen vuoto on ollut punaista ja runsasta!

Kommentit (15)

Vierailija

Mulla on aina alkanu ruskeella niukalla vuodolla.. ;)

Soita neuvolaan niin saat mielenrauhan tai pääset tutkittavaksi.

Mulla on viimesimmästä synnytyksestä 7 kk ja kierukka asennettu. Imetän. Kierto oli alkuun ihan sekasin. Kun soittelin niin kehuivat vaan että eka vuosi synnytyksestä -varsinkin jos imettää kuin olis vaihdevuodet. Mutta soita, kysymättä jättäminen on tyhmempää kuin kysyminen.

Vierailija

tollasta, et pari ekaa päivää tulee vaan jotain ikäänkuin jälkivuotoa ja sitten vasta alkaa menkat kunnolla. En kyllä tiedä mistä se johtuu, enkä ole asiaan kummemmin paneutunut. Nyt on taas menkat pitkän aikaa vaikuttaneet ihan normaaleilta. Käytän muuten kuukuppia, jota on kiva mainostaa aina sopivan tilanteen tullen, se on minusta oiva keksintö ja harmittaa, kun löysin sen vasta alle vuosi sitten, niin on elämä helpottunut.

Vierailija

Ruskea vuoto kestää 3-4 päivää, sen jälkeen n. 3 päivää punaista, ja sen jälkeen taas ruskeaa pari päivää. Ihan normaalia on!

Vierailija

jonka menkat alkaa aina tuolla ruskealla tuhrulla. 1-2 päivää tuhrua, sen jälkeen vasta kunnon vuoto ja loppuun taas sitä ruskeaa. Ihan normaalia, eipä kannata uniaan menettää :)) Itseasiassa kysyin ko. jutusta pariltakin lekurilta kun lasta " yritettiin" , luulin että se haittaa raskaaksi tuloa (siihen aikaan menkat oli minullakin ihan pelkästään tuota ruskeaa vuotoa eikä hempparissa taatusti ollut vikaa). Luulin että limakalvot on liian ohuet kiinnittymiseen tai jotain, mutta eipä kukaan lääkäri mitään kantaa ottanut. Eli ilmeisesti toisilla vain on taipumusta tuohon.

E-pillerit käytössä

Hei! Olen syönyt mercilon-pillereitä vuosia ja nyt poikkeuksellisesti kuukautiskierto heittänyt pahasti. Kuukautiset olivat myöhässä 3 viikkoa jona aikana tein kaksi negatiivista raskaustestiä (ensin kun 1vk myöhässä ja toinen viikko sen jälkeen) ja ehdin ostaa kolmannenkin joka oli tarkoitus tällä viikolla tehdä mutta vuoto alkoi. Tosin vuoto ollut kaksi päivää ja niin niukkaa että yhdellä siteellä pärjännyt ja tavallisen runsaan verisen vuodon sijaan ollut niukkaa ruskeaa tuhruvuotoa. Katson nyt lähteekö tästä kuukautiset normaalisti tulemaan, jos ei niin teen sen kolmannenkin testin ja verikokeeseen. Silti raskaana? Kokemuksia vastaavasta?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat